Frode D Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Jada, men planen er M-Tech bakfanger, så klarer å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 nei... sett den på med ei gang! haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 M-Tech bakfanger kommer med tiden Har kjøpt feil diffosor hos koed (passer M-Tech) Godt å høre at jeg ikke er den eneste som har gått på den smellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Hehe, fort gjort.. Jeg visste ikke at det var foskjell. Men enda en grunn til å kjøpe M-Tech hekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Møtte jeg deg på vei ned rådalen i formiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jaaa!? Hadde tenkt å spørre om det samme. Var på vei offshore, syns det ligna på din bil. Hehe.. Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Et aldri så lite impulskjøp idag.. Hehe.. Har bestilt meg nye felger, så får på nye felger i slutten av mnd Hvilke det blir, er en hemmelighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 hmmm.... skal du bli sånn nå?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hehe, jess det blir en hemmelighet til de står på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 send meg PM med link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Haha, nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 oki men jeg håper du beholder de andre som vinterfelger da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Meg kan du vel fortelle det til? haha, si det da!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Står jo vinterdekk på de felga, så selger ikke de. Viss jeg skal på bane blir det kanskje invistert i banedekk på de i stede for vi får se.. Men dere skal få et lite hint siden dere er så nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Tror jeg vet.. Ultralite Nurburing silver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå