///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 er det gt leppe jeg ser? jøss... m3 gt kopi bare at du da faktisk har m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Kanskje ikke noen sexy e36. Men velholdt. Dette var min siste BMW for nå... SAAB Ethanol Power som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 94 318is coupe. -kjøpte den helt original,selvgjort er velgjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 er det gt leppe jeg ser? jøss... m3 gt kopi bare at du da faktisk har m3 Var orginal GT spoiler, og GT leppe på bilen når jeg kjøpte den, så kan vel kanskje kalle den en GT-kopi, selv om det for min del ikke er noe mål å lure noen til å tro jeg har GT. Hehe. Ser ikke på det som et minus at den har GT optikken jeg da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Noen av dere har noen helt forykende råe E36 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 er det gt leppe jeg ser? jøss... m3 gt kopi bare at du da faktisk har m3 Var orginal GT spoiler, og GT leppe på bilen når jeg kjøpte den, så kan vel kanskje kalle den en GT-kopi, selv om det for min del ikke er noe mål å lure noen til å tro jeg har GT. Hehe. Ser ikke på det som et minus at den har GT optikken jeg da men. gt opptikken er rå! så det var egentlig positivt ment hadde ikke regnet med at noen hadde lakket gten sin i en annen farge en den grønne, når den skal være så spesiell uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 gjort en god jobb der ron var sykt rå!! de eneste må være at jeg ikke liker enkel eksos på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 første bilen Den røde var skamfet! (har lyst på e36 igjen) Åi gikk litt fort i svingene! her! så ikke at det vare biler man hadde eid før! den røde har jeg enda! den svarte er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 gjort en god jobb der ron var sykt rå!!de eneste må være at jeg ikke liker enkel eksos på bmw takk å takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Skamfet bil Ron! Skiller seg veldig ut i forhold til resten! å da faktisk veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Mye fine biler her ja Lyktene på din Ron er med integrert blink? Sånn halveis off topic er det noen som klarer og oppdrive bilder av en grå coupe med 18" felger med svart senter? E36 ja.. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 min gamle 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Skamfet bil Ron! Skiller seg veldig ut i forhold til resten! å da faktisk veldig pent! takk takk var det æ prøvde på,skille mæ ut i mengden,uten å ødelegge e36 coupe sine nydelige linje.. Rart egentlig,at det fineste på BMW, er designet av BMW! Det eneste på min som va "u-org BMW",var bakrutedeksel + framlykter. nydelige bila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Fin bil ja, Ron! Men er flere ting som ikke er originalt på den da... Baklykter, gitter i frontfanger, senk og felgene er vel heller ikke helt originalt Men for all del, NYDELIG KJERRE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Noen bilder av gamle bilen min BMW 325 e36 cab 94 mod http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... 003hn4.jpg http://img95.imageshack.us/my.php?image=dsc00002qn1.jpg http://img81.imageshack.us/my.php?image=dsc00004by6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå