Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Då har eg desverre solgt go bilen min. Den har gitt meg utrolig mye glede de åra eg har hatt den, mye lærdom og erfaring... Kommer alltid til å savne den, men om eg skal prøve meg på noe annet så måtte denne desverre flytte... Venter spent på om eiger vil lage ny tråd slik at eg kan følge med på fortsettelsen til denne bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk. Det va kje lett å se den kjøre avgårde... den havner i nord trøndelag... Neste bil håper eg at eg får henta neste helg. Men velger å holde det litt for meg sjøl kas bil det e til den faktisk e blitt min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja ikke se deg tilbake Astri. Noen ganger må en ta litt tøffe avgjørelser for prøve annet også. Du får håpe den får et godt hjem da . Lykke til med jakten på ny bimmer :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette må vell vere en gedigen degradering både når det gjelder kjøreegenskaper og kvalitet?

Frister nesten å si kondolerer med kjøpet, men sålenge du er fornøyd skal jeg ikke klage :) Er vell en smakssak, men håper du får trøbbel slik du snart er tilbake her på bimmers ;) Altfor lite jenter på forumet her, kan ikke miste de få som er her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, Eksos, det va ikkje pent sagt? Betyr jo ikkje at eg gir meg her på bimmers for den del? Hadde eg fått lov så skulleeg gjerne lagd tråd om monte carloen her og eg, for liker meg kjempe godt her og masse hyggelige folk. :D

Vil ikkje kalle dette degradering, du kan ikkje sammenligne en gammal jenki med en gamal bmw. Amerikanerne va mye tidligere ute med diverse extra som tyskerne brukte mange år på å få inn i bilene. Savner jo selvsagt bmw'n og den herlige rekke seks lyden, men v8 e go erstatning.

Bmwkizn: Takk, eg e fornøyd iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil a gitt! Kommer til å savne bilder av E34'n din, den var noe for seg selv..

V8 er tøft, og denne Chev'an så jo ut som et meget godt eksemplar, det lille jeg har sett!

Så stå på ;) Hadde vært gøy å se prosjekt-tråd om denne ja! Lyst på noe slik selv, så du får si fra når du vil ha E34 igjen så kan vi bytte, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen kan vell umulig vere like god i svinger og slikt? Er ikke det en typisk rett fram bil?

Var ikke kjempefint sagt nei, var ikke meninga heller :P

Det var ikke den verste Am-Car'en du kunne kjøpt iallefall, få den ned på bakken først, så ser den nok litt tøffere ut med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil a gitt! Kommer til å savne bilder av E34'n din, den var noe for seg selv..

V8 er tøft, og denne Chev'an så jo ut som et meget godt eksemplar, det lille jeg har sett!

Så stå på ;) Hadde vært gøy å se prosjekt-tråd om denne ja! Lyst på noe slik selv, så du får si fra når du vil ha E34 igjen så kan vi bytte, hehe ;)

Takk så mye. Savner som sagt e34'n sjøl, men har kontakt med nye eiger som sender bilder ettehvert som han lager sin egen stil på bilen. Ser bra ut til nå, og bedre bil der tenker eg. Han har litt mer tid til rådighet ettersom han ikkje trenger å bruke bilen hver dag som bruksbil. Så tenker den blir godt tatt vare på.

Monte Carloen vil eg påstå e et godt eksemplar, og om du vil følge md på tråden om den, så må du trykke på linken lengre oppe. Der er det og et sinnsykt hyggelig forum me masse hjelpsomme folk, akkuratt som her, så ingen fare. Har vært medlem der i mange år, uten å selv eige amcar, bare du har interessen så e du vekommen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen kan vell umulig vere like god i svinger og slikt? Er ikke det en typisk rett fram bil?

Var ikke kjempefint sagt nei, var ikke meninga heller :P

Det var ikke den verste Am-Car'en du kunne kjøpt iallefall, få den ned på bakken først, så ser den nok litt tøffere ut med en gang :)

Nettopp det trudde eg og, men etter å ha kjørt den fra trondheim til karmøy på norske veier, må eg sei med hånda på hjertet at eg e positivt overrasket! :shock: Kjørte ned til Otta, svingte av mot Stryn fjellet og ned mot førde og deretter kysten him. INGEN kan påstå at det e flotte rette veier uten stigninger! Men bilen hang godt på veien, sjøl med original høyde, og kjørekomforten e herlig. Ang høyden, så tenker eg at den blir lavere allerede nå te helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...