Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Det e det som e trist med denne hobbyen her. Du får aldri så mye som du mener bilen er verdt. I mine øyne så e bilen min verdt mer enn all verdens gull og penger, men da eg vurderte å selge den så måtte eg jo sette en noenlunde realistisk pris. Fikk jo en del respons og. :D

Satser på jobben kommer snart ja. Kanskje eg e så heldige å få ein telefon til uka?? ;) Hadde vært fint å kunne puste ut igjen og vite at nå er økonomien på et normalt plan igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i dag hadde eg ein bitchy start på dagen... Kjørte prinsessa mi i barnehagen og på vei hjem igjen så merka eg at der var dekket punktert... :( Eg kunne ikkje stoppe der eg sto så eg kjørte sakte og pent til en bedrift i nærheten der eg kjenner de fleste og fikk lånt en truck og hjulkryss... Heldigvis så var eg så lur at eg ikkje hadde tatt utav reservehjulet etter eg var over fjellet i mai. :)

Så da var det å få skifta dekket og komme seg him og skifte de 3 resterende. Så nå blir det vinterdekk frem til våren og eg får kjøpt meg nye bakdekk. Håper ikkje felgen tok noe skade av de få meterne med punktert dekk, så skal til en kompis å få sjekka om den er blitt skeiv...

Bakdekka var som sagt tidligere utrolig slitt og det som punkterte og sprakk har eg hatt problemer med ei stund. Har måtta fylle luft i det ganske ofte. Men det tålte vel ikkje siste autoslalom da tenker eg.

Hiver inn noen bilder.

ci42xn67ffe7ara2k83l.jpg

gfmid6vgoglgofdwfdop.jpg

g9ky9vnw3ugxn7963iqo.jpg

p9cgnxio3w1zbbywklgg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...