Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

du trenge svarte nyrer ser det ut som ^^
Hvorfor? Da cromen går igjen flere andre plasser og eg bevisst har villa hatt det slik, siden alle andre har shadowline?

Takk Fredrik. :D

syns bare det ble litt mye med krom inni selve nyrene, men men, så lenge du liker det selv 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenge svarte nyrer ser det ut som ^^
Hvorfor? Da cromen går igjen flere andre plasser og eg bevisst har villa hatt det slik, siden alle andre har shadowline?

Takk Fredrik. :D

syns bare det ble litt mye med krom inni selve nyrene, men men, så lenge du liker det selv 8)

Jo kansikje det, men vil også la cromen gå igjen som sagt siden eg har crome lister rundt vinduene, nyrene og inni bilen... Men noe mer crome enn det er nå blir det IKKJE! Skal kje være noe jalla greier som du ser på diverse stakars biler som ligger for salg rundt om... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble bilen din fin nå Astri :)

Det er bra at du står på dine egne meninger om hva du syntes er fint og ikke lar deg overtale av andre det dem syntes er finest :)

Har solgt 520`n min til brodern jeg nå.. Han var ute i grøfta to ganger første helga så lurer på hvor lenge den kommer til å holde da.. Det gjør helt vondt langt inni meg og tenke på at han skal ødelegge den fine bilen som jeg har brukt så mange timer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble bilen din fin nå Astri :)

Det er bra at du står på dine egne meninger om hva du syntes er fint og ikke lar deg overtale av andre det dem syntes er finest :)

Har solgt 520`n min til brodern jeg nå.. Han var ute i grøfta to ganger første helga så lurer på hvor lenge den kommer til å holde da.. Det gjør helt vondt langt inni meg og tenke på at han skal ødelegge den fine bilen som jeg har brukt så mange timer på :)

hehe, takk. Eg har ingenting imoto at folk kommer med forslag da. Det må de gjerne. Så om eg var litt krass i svaret så var det aldeles ikkje meninga. Beklager det.

Har du solgt den? Nå må kje du angre da... :? Du får gi ham noen kjøretimer og opplæring om han er av den typen som skal kræsje hele tia. Forstår kje meninga med å kræsje egentlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei det forstår ikke jeg heller :) Han fikk lappen forrige helg og da skulle han jo absolutt ha den bilen.. Jeg prøvde og overtale han til å kjøpe noen andre bmw`r men han var fast bestemt på å kjøpe min :) Jeg forstår det godt da for han fikk den syykt billig i forhold til det jeg har gjort med den og kostet på den :)

Jeg sa klart ifra at det følger forpliktelser med den bilen, og det var at den skal vedlikeholdes og behandles bra.. Ja det var greit det, men vi får se.. hehe :)

Jeg har jo 530`n igjen som jeg kan kose meg med da så det døyver smertene litt det:) Snart skal sommerhulene på og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenge svarte nyrer ser det ut som ^^
Hvorfor? Da cromen går igjen flere andre plasser og eg bevisst har villa hatt det slik, siden alle andre har shadowline?

Takk Fredrik. :D

syns bare det ble litt mye med krom inni selve nyrene, men men, så lenge du liker det selv 8)

Jo kansikje det, men vil også la cromen gå igjen som sagt siden eg har crome lister rundt vinduene, nyrene og inni bilen... Men noe mer crome enn det er nå blir det IKKJE! Skal kje være noe jalla greier som du ser på diverse stakars biler som ligger for salg rundt om... :?

jo syns kanskje du burde på på litt chrome tape på baklyktene, selges på biltema :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenge svarte nyrer ser det ut som ^^
Hvorfor? Da cromen går igjen flere andre plasser og eg bevisst har villa hatt det slik, siden alle andre har shadowline?

Takk Fredrik. :D

syns bare det ble litt mye med krom inni selve nyrene, men men, så lenge du liker det selv 8)

Jo kansikje det, men vil også la cromen gå igjen som sagt siden eg har crome lister rundt vinduene, nyrene og inni bilen... Men noe mer crome enn det er nå blir det IKKJE! Skal kje være noe jalla greier som du ser på diverse stakars biler som ligger for salg rundt om... :?

jo syns kanskje du burde på på litt chrome tape på baklyktene, selges på biltema :lol:

Jajøss, tenkte og eg skulle ta det rundt bagasjeromsluka, takluka og diverse andre lure plasser eg kan klare å finne... Rundt rattet kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig me deg Astri, snøen burde vert for spessielt interiserte.... ikke for alle oss som ikke liker den.

Takk!!! Burde vært ulovlig med snø. Iallefall i ukedagene. Det kan komme i ei helg om det absolutt må snø, for da kan ungene leke ute. Men bli borte igjen på mandag da vi skal på jobb osv...

Men heldigvis så e det ikkje snø me ser mest av her på vestlandet, sjøl om eg syns det var litt vel mye i år... Det er pent å se på, men hvorfor måke vann?

Jepp, ser best ut på postkort og i fjellet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble bilen din fin nå Astri :)

Det er bra at du står på dine egne meninger om hva du syntes er fint og ikke lar deg overtale av andre det dem syntes er finest :)

Har solgt 520`n min til brodern jeg nå.. Han var ute i grøfta to ganger første helga så lurer på hvor lenge den kommer til å holde da.. Det gjør helt vondt langt inni meg og tenke på at han skal ødelegge den fine bilen som jeg har brukt så mange timer på :)

hehe, takk. Eg har ingenting imoto at folk kommer med forslag da. Det må de gjerne. Så om eg var litt krass i svaret så var det aldeles ikkje meninga. Beklager det.

Har du solgt den? Nå må kje du angre da... :? Du får gi ham noen kjøretimer og opplæring om han er av den typen som skal kræsje hele tia. Forstår kje meninga med å kræsje egentlig. ;)

Bilen ser bra ut den, men jeg tror jeg ville gått for Shadowline lister rundt rutene, spesielt på sort bil, skal selv montere Shadowline på min, er ikke så veldig fan av krom.

Også måtte jeg nesten gjøre det, siden jeg skal ha på M5 fangere og sorte lister rundt dørene.

Men dette er bare min mening da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lov å si meninga si. :D Men eg trur eg har bestemt meg når det gjelder de crome listene... Som sagt så har de fleste shadowline, så da går eg en annen vei. Eg liker godt shadowline eg, men har absolutt ingenting imot cromen heller, bare det er det originale og ikkje overdose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...