Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen kan vell umulig vere like god i svinger og slikt? Er ikke det en typisk rett fram bil?

Var ikke kjempefint sagt nei, var ikke meninga heller :P

Det var ikke den verste Am-Car'en du kunne kjøpt iallefall, få den ned på bakken først, så ser den nok litt tøffere ut med en gang :)

Nettopp det trudde eg og, men etter å ha kjørt den fra trondheim til karmøy på norske veier, må eg sei med hånda på hjertet at eg e positivt overrasket! :shock: Kjørte ned til Otta, svingte av mot Stryn fjellet og ned mot førde og deretter kysten him. INGEN kan påstå at det e flotte rette veier uten stigninger! Men bilen hang godt på veien, sjøl med original høyde, og kjørekomforten e herlig. Ang høyden, så tenker eg at den blir lavere allerede nå te helga ;)

Hehe, det er rett ! finst knapt ei rett strekke eller generelt flat veg :)

Hehe, men naturen va heilt fantastiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsom temperatur det var tendens til her, da.

Astri kjøpe amcar = kan jeg glatt leve med.

Bimmers uten Astri = en smule verre.

Hehe, men naturen va heilt fantastiske!

Joda, men kan spare meg for den såkalte "europavegen" gjennom den fantastiske naturen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsom temperatur det var tendens til her, da.

Astri kjøpe amcar = kan jeg glatt leve med.

Bimmers uten Astri = en smule verre.

Hehe, men naturen va heilt fantastiske!

Joda, men kan spare meg for den såkalte "europavegen" gjennom den fantastiske naturen... :(

JAAAAAAA der va du tebake!!!! Kor har du vært denne lange tiå????

Hehe, blir litt kjedlig å ensformig å bare holde seg til en bil, gjør det ikkje vel? ja eg kjøre amcar nå, men har BMW interessen fordetom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAA der va du tebake!!!! Kor har du vært denne lange tiå????

Utvidet påskeferie, vet du. :)

Hehe, blir litt kjedlig å ensformig å bare holde seg til en bil, gjør det ikkje vel? ja eg kjøre amcar nå, men har BMW interessen fordetom ;)

Vel, jeg liker å være trofast mot bilene mine selv. Daglig transport derimot, er det ikke så nøye med.

Vi får nesten bare håpe du får rast fra det amcar-behovet ditt etter en stund, og at BMW-trangen tar overhånd igjen. :)

Så neste gang en BMW passerer, kan du stoppe opp og lytte til, tja, kanskje ventil-sangen fra en gammel M20, eller eksos-lyden i en litt tøff E46. Hører du ekstra godt etter, kan du høre at den lokker:

Kom tilbake Astri, kom tilbake, kom tilbake nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAA der va du tebake!!!! Kor har du vært denne lange tiå????

Utvidet påskeferie, vet du. :)

Hehe, blir litt kjedlig å ensformig å bare holde seg til en bil, gjør det ikkje vel? ja eg kjøre amcar nå, men har BMW interessen fordetom ;)

Vel, jeg liker å være trofast mot bilene mine selv. Daglig transport derimot, er det ikke så nøye med.

Vi får nesten bare håpe du får rast fra det amcar-behovet ditt etter en stund, og at BMW-trangen tar overhånd igjen. :)

Så neste gang en BMW passerer, kan du stoppe opp og lytte til, tja, kanskje ventil-sangen fra en gammel M20, eller eksos-lyden i en litt tøff E46. Hører du ekstra godt etter, kan du høre at den lokker:

Kom tilbake Astri, kom tilbake, kom tilbake nå.

Hehe, godt du fant veien tilbake då. Savne humoren din hehe

Joda, interessen for goe rekke seksere er der fortsatt, den forsvinner aldri, sjøl om eg har et vidt spekter innen bilinteressen. Monte Carloen e et kryss på min "Ska HA Før eg Dør" liste. Der står også flere bmw'r, så eg kommer nok til å kjøpe flere bmw'er en gang i tia og. O jada, eg snur meg etter lyden av rekke sekser ennå eg ;)

@316 Wannabe Amcar? Forklar deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 2 months later...

Hahaha, har et par tatoveringer jo, men ikkje hele kroppen... Vanen e kjempe turbil for meg og littlå. :D Du dømmer lett du eksos... Jada eg vet dette e et BMW forum, men i den hele og store sammenheng så kan me vel alle sei at me har ei stor felles interesse som hette BIL??!! Og ja eg savne BMW, spesielt den goe gamle 5'aren min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...