Chevelle_68 Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Holder på å skifte styrearmer bak på bilen min. Det er ein E39 1997 525tds Touring. Problemet mitt er følgende. Når eg plukket av den gamle armen visste det seg at innfestninga på kula ikkje er heilt lik på den gamle og nye delen. Den gamle delen var heilt flat, medan den nye delen har ei kona skive.Vist eg fjerner den kona skiva, er ikkje flata under like stor som på den gamle. Legger ved bilde av begge to. Har eg fått feil del,eller er det berre å fjerne skiva, eller er det berre å montere den på slik den er? Svar haster litt
Haug530D Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Mener du den gummien rundt den stanga som stikker opp? denne blir skvist sammen etter å ha stått på bilen i lange tider, den skiva må du ta vekk ja, er nok bare noe transport beskyttelse eller noe. Så lenge den stanga som skal gjennom hullet er like lang, konen er lik og diameteren er den samme så skal det gå greitt det.
Chevelle_68 Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 Var ikkje gummien eg tenkte på,men den kona skiva. Synst det var litt merkeli at den sku vere til transport beskytelse, når eg måtte bruke ters for å få den av.
540is Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Sikker på att den gamle konskiva ikke sitter fast irra i hjulnavet? Hender seg det på de andre styrestagene/ opphengsarmene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå