tomasb Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Ser endeligt ut som 5-serien kan bli en "vil ha" bil igjenn. http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=67846 Virker lovende viss den blir noe lignende desse bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Enig, ser lovende ut dette! Men for min del, så er E60/61 en BMW som er "vil ha" bil og jeg vet ikke om jeg liker de baklyktene som er "rykte" på denne nye. Hva blir modellbetegnelsen, F10? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 E60/61 en BMW som er "vil ha" bil og jeg vet ikke om jeg liker de baklyktene som er "rykte" på denne nye. Må si meg enig i dette. Jeg fikk litt assosiasjoner til Lexus LS og Jaguar XK når jeg så bakenden på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 syns egentlig e60 ser bedre ut enn denne jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Enig.. Fronten ser ut som en forvokst e90! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 synes hele bilen ser ut som en forvokst e90/91. håper de fjerner den refleksen på bakfangeren, er virkelig ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Jeg syns faktisk denne ser større ut enn en 5 serie fra flere vinkler. Bilen lanseres ikke før i slutten av 2010, som 2011 modell og det virker derfor altfor tidlig med testing av en ny en. Jeg har heller tro på at dette er en ny modell fra BMW eller neste generasjon 7 serie. Denne skal jo ut før ny 5 serie kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Ser bedre ut enn e60 ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 17, 2007 Share Skrevet Desember 17, 2007 Tror nok ikke den nye 5-serien blir seende mye ut som den "bilen" vist på bildene. Bildene er jo kun en photoshop av e60 me e92/93 front og hekk... Vil tro BMW kommer med et helt nytt design når den nye modellen kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå