magnus28 Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 pris på stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 540 bremser foran? dim på de? event pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Hva mer trengs for å koble opp kjørecomputeren når jeg har bare vanlig klokke fra før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 senkesett? eller orginale fjære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hankook Jeg vet dessverre ikke hva som trengs for å bytte til kjørekomputer, bortsett fra selve komputeren. alkspp Usikker på om det er senkesett eller originalfjører. Men jeg selger det helst med komplett fjørbein. Morty999 Har bremser, men vil først prøve å selge det med komplett understell. Gi meg et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Det ligger nå forresten enda flere bilder av forskjelllig på http://www.storsveen.org/e12/selges.htm Spør om det er noe utover dette. Har mye,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 pris på 540 front? skadet? Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Fronten er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå