Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kommer nok ikke akkurat til å konkurrere om de samme kundene disse to bilene heller. At noen får seg til å kjøpe en Ssangyong med den fronten som denne SUC'en har kan jeg ikke forstå. Det er noe av det mest mislykkede jeg har sett noensinne i fronten på en bil. Rexton f.eks. er jo en vakker perle i forhold. Ikke at jeg ville hatt den heller men...

Skrevet
Vel vel, tror ikke BMW gråter såååå mye over at dette skjedde....

http://www.dinside.no/php/art.php?id=500476

Imponerende tall på Ssangyong forresten, 0-100 på ikke mer enn 15,7 sek.

Det jeg leser ut i fra denne artikkelen er at Ssangyong "vant" med at de har begynt å produsere sin modell før bmw. Det betyr ikke at bilen på noen som helst måte er bedre en bmw x6.

Jeg tror heller ikke at noen som vurderer å kjøpe X6 når den kommer, kjøper Ssangyong i stedet.

Skrevet

Det jeg leser ut i fra denne artikkelen er at Ssangyong "vant" med at de har begynt å produsere sin modell før bmw. Det betyr ikke at bilen på noen som helst måte er bedre en bmw x6.

Nei, er klar over det. Men artikkeloverskriften er jo vrien å tolke før man har lest artikkelen...

Skrevet

Forresten, er det noen som vet om den blir kalt SUC eller SAC (Sports Activity Coupe) som det blir skrevet mange steder. Har ikke funnet noe offisielt om dette. For meg så ser det mer ut som at den skal være en SAC. Og da kan jo Ssangyong bare juble så mye de vil :)

Skrevet
Begge to er like stygge, så "who cares".. :P

Ja, nesten like stygge... Ehh, nei. Men regner med at du var ironisk nå. Er ikke vrient å se hvilken som er finest. Lar bildene tale for seg selv:

sk2atd7a12kuqy5k3lr6.jpg

aftyfcat3mliqjw7ymy6.jpg

j2xx78ta1nu5tvzrj686.jpg

rfm60kl0ki9tg96ky79h.jpg

Skrevet

Jeg syntest ikke den er fryktelig. Syntest faktisk den ser ok ut. Den er jo langt tøffere enn X3, men man får vel vente til man ser den "live" før man gir den en endelig dom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...