morteym Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 19" felger kommer ikke til sin rett før du har senka den etter min mening.. Hva mener du med at den vil subbe med 40/20? Det er få steder bilen vil ta nedi med så diskre senking, den blir også stivere slik at den over fartsdumpler ikke gynger så mye ned i samme fart også. Jeg har H&R på orginale dempere som funka bra lenge (litt slitte nå). Den vil helle litt framover, men ikke senk bare foran for det vil se dumt ut. Egentlig så synes jeg ikke facelift er så fin, men med m3 frontfanger så blir den fet. Du får kjøpt en replika laget i OEM-materiale (PP) inkl tåkelys og netting til 300 USD på modbargains.com Pluss frakt på ca 220 USD + moms. Du får sikkert solgt m-tech-fangeren til noen tusen og, så det trenger jo ikke bli store kostnaden. Ellers så hadde jeg gått for splittere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Lurte bare på om den ville ta ani julbuene når du har folk i bilen, eller full sving på bilen fks. Men vist dette ikkje blir noke problem med 40/20 senking så e da jo berre te og kjøra på Ja må jo selfølgelig senka den bak og, vist ikkje ville dette sett latterlig ut.. Hehe, M-frontfangeren skal eg ikkje gjera noke med uten og ha Ac schnitzer leppe. Får eg elsker dei frontene nett sånn som dei er. Så når eg har senket den, pluss fått på 19tommere. Så er det ikkje sikkert at eg gidder og ha den ac sch.. leppa på i det heile tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Jeg har 35/15mm senkesett fra H&R, dette ble ganske bra i mine øyner. Det subber litt med meg, men det er fordi jeg kjører med 265/30/19 dekk på 9,5" felg med ET35 bak på min. Visst du går for felger som har ET40 skal det visst går bra med ganske brede dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Fins bare en le mans blå.. men jeg ville tippet at denne var Mystic blå jeg.. sikker på at det er lemans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Åh, ja. Såg på bilen din at da blei veldig bra med 35/15. Bredden blir vell 255 tenker eg, får gidder ikkje begynne og valse julbuene. Men ka meine du med ET40 og ET35? Hehe, er nokk Le mans blå ja:) det står til og med i motorrommet at det er le mans blau.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 ET er inpresset på felgene. 8" felger med ET40 vil sitte mye lengre inn i hjulbuen enn 8" felger med ET20. På E36 er det orginalt ET42. Er vel det samme på E46!?!?! Her er alt du trenger å vite om dekk/felger: http://www.carbibles.com/tyre_bible.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Det stemmer det. Felger med ET35 sitter 5mm lengre ut enn felger med ET40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 hehe, da va ikkje verre enn da nei. Da e ikkje lett da der med og velga felga, e jo so utrulig mangen og velga mellom. Nokken som har gode sider og dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Dekktypen har mye å si på hvor nærme skjærmen hjulet kommer. Toyo proxes gir best plass i forhold til bredden på dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Fargen på bilen er Lemans Blue den mørkaste, får du har vell den lyse lemans blue også. Fins bare en le mans blå.. men jeg ville tippet at denne var Mystic blå jeg.. sikker på at det er lemans? Det stemmer, og siden min forrige bil var Le mans, tror jeg dette er som du sier Mystick blå. Hvor i allverden har du fått for deg at det er flere Le mans blå farger?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Fant ut at det er nesten umulig å se forskjell på mystic og lemans uten riktig lys, så da tror jeg på at det er lemans.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 hehe.. Da e le mans blue.. Eg kan ta bilde av den rammeplato som vise da vist da trengst for og få vekk all tvil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2007 Her e bevise:P men sant som du sa, e vanskelig og sjå forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Grattis! 320cd er herlige biler word. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Fant dette får 1700kr (35/10mm) eller (39/20) får 3352kr. Er ganske usikker:P er dette gode greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå