Sath Skrevet Desember 18, 2007 Skrevet Desember 18, 2007 Jeg skal kjøpe og få montert motorvarmer, evt. komplett warmup-pakke. Noen som vet hvem som monterer (og selger da også helst) slikt i Asker/Bærum evt. Oslo-området? Jeg finner bare Bilradiospes., men de holder jo ikke til i dette området. Takker.
larserso Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Undersøk med www.defa.no I selve Oslo er det i hvertfall et lite hav av forhandlere som kan gjøre dette for deg.
Sath Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 Det var jo et bra tips. Tenkte ikke på at Defa er norsk. Takker
Hakon Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 De autoriserte BMW-verkstedene utfører dette arbeidet. Autozentrum har en helt grei pris også...
milhouse Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Søk opp en person som heter rolf myhre. Skal undersøke om jeg finner nr hans i morgen. han er dyktig og har fornuftige priser.
B m w 5 2 5 i Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Er ikke Webasto svinedyrt i forhold til Defa?
Pusets Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 ja... men det er mye bedre. Dette er bare en forslag.
larserso Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 ja...men det er mye bedre. Dette er bare en forslag. Webasto er genialt Er det noe jeg skal ha i neste bil så er det Webasto, selv om det koster litt... Om Webasto er aktuelt er vel Kolberg&Caspary ( www.kcl.no ) anbefalt å kontakte i Oslo. Ligger vel på rundt 15k å få montert om jeg ikke tar helt feil?
Stonescream Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Jeg monterte selv i min E34, ikke så mye slit egentlig. Finne hull til kupevarmer og få ut "blikktoppa" i motoren for å sette i varmeelementet var det som var vanskeligst. Klart, om du skal ha webasto, er det kanskje bedre å satse på fagfolk
valrun Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Om Webasto er aktuelt er vel Kolberg&Caspary ( www.kcl.no ) anbefalt å kontakte i Oslo. Ligger vel på rundt 15k å få montert om jeg ikke tar helt feil? Hvor? Fikk tilbud på 25k inkl montering, det var her i Stavanger. Vet at det er store prisforskjeller, har jo fått tilbud på montering av DEFA for 6000 et sted, også 13000 et annet sted (samme pakken). 15 000 er jo nesten overkommelig for DEFA.
Kjetil Sømme Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Jeg monterte selv på 330'n i går. Fikk inn motor og kupe-varmer på en pen måte uten å måtte borre i metall osv. Kupe-varmeren er umulig å se utenfra Brukte vel 3-4 timer på monteringen, men det var første gang på E46, så da var det litt forskning på kabelføringer, gjennomføringer til kupeen osv.
sondre Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 Det viktigste for valget av bilvarme er vel om man har mulighet for å koble til strøm eller ikke, uten strøm så funker jo ikke Defa, i tillegg har du mulighet for vedlikeholdslading av batteriet hos Defa. Har du ikke tilgang til strøm (og du bør helst stå utendørs, er ikke kult med for mye avgasser innendørs) så er vel Webasto det naturlige valget, bare pass på at du må kjøre minst like lenge som Webastoen har vært på da viften for å varme kupeen trekker strøm fra batteriet, og kjører du Webastoen for mye uten å kjøre lenge nok ender du med flatt batteri. Det gjorde jeg i fjor, Webastoen gikke i 20 - 30 min før flere 5 min. turer - ikke smart fant jeg ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå