Gå til innhold

SLetting av poster her på forumet

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

har sett litt på salgs delen av dette forumet..

halvparten av tinga er så og si solgt og står att kan slettes osv.. hvorfro blir ikke sånt slettet? skjønner att det er mye å gjøre å drive ett sånt her forum.. men er greit å rydde litt også.. ser maange stedet hvor det står :kan slettes og sånt.. men blir bare ståendes.. og det tar jo opp mye plass på forumet og gjør att det blir enda treigere...

jeg stiller gjerne opp som "ryddehjelp" her på forumet hvis det skulle trenges..

fant ikke noe passende plass å ha denne tråden så tok den her...

dette er ikke for å rakke ned på dette forumet.. fordi jeg syns dette forumet er helt KNALL..

så si ifra hvis dere trenger hjelp til rydding.. jeg melder meg frivillig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid uinteressant å se hva som har blitt solgt synes jeg. Det er irriterende å komme tilbake og ikke finne en tråd en har sett tidligere og... Gamle tråder vil jo havne lenger bakover ganske fort, dessuten tror jeg ikke problemet med at forumet er tregt er fordi databasen er for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er idiotisk av folk når de eks. spørr i teknisk om hjelp. så får de hjelp og skriver eks FIKSET SLETT!!!!111!!!111!11111

da kan jo ikke nestemann som lurer på det samme få hjelp. og må spørr på nytt!

og noen topic burde være sticky. er dritt lei av å forklare folk om motorbytte fra 316-318is osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er idiotisk av folk når de eks. spørr i teknisk om hjelp. så får de hjelp og skriver eks FIKSET SLETT!!!!111!!!111!11111

da kan jo ikke nestemann som lurer på det samme få hjelp. og må spørr på nytt!

og noen topic burde være sticky. er dritt lei av å forklare folk om motorbytte fra 316-318is osv :P

lag en tråd som er sticky om det da;)

så slipper mange og svare på det om og om igjen kommer jo opp nesten annen hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salgssidene krever relativt store ressurser å holde oppdatert... det er mye rot og tullball på disse sidene (spesielt på biler selges siden). Jeg tror derfor ikke at disse sidene blir prioritert spesielt høyt i forhold til de mer dedikerte sidene her inne og for min del kan salgssidene godt legges ned. De trigger trafikk og det kan man tjene penger på, men jeg tviler på om innsatsen i forbindelse med en skikkelig administrering står i forhold til inntjeningen. Dette er imidlertid helt suverent Gunnars domene og spørsmålet bør derfor evt. rettes direkte til ham pr. mail/PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener alle salgstråder burde ligge der uansett som varen er solgt elller ikke. Det er som sagt litt intressant å lese gjennom, og evt finne ut hva slags pris en liknende vare ligger på i bruk/2.håndspris. Såvidt jeg vet kan trådstarter SLETTE disse annonsene selv!? Stemmer ikke det?

Som Fredrik er inne på, det ER mye tull på kjøp og salg sidene som gjerne kunne vært luket ut. Det som opprører meg mest er alle usaklige diskusjoner og kommentarer av folk som ikke er intressert i varen. Sabotasje!

Derimot synes jeg absolutt ikke kjøp/salg sidene bør nedlegges. De gjør tross alt bimmers.no til det enorme resurssenteret det er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte kanskje litt dumt..

Trådstarter kan slette sitt eget innlegg dvs endre/fjerne skriften. Det som er postet ellers i tråden kan trådstarter ikke gjøre noe med. Det er det kun moderatorene som kan endre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil att salgstråden deres vil bli stengt, så er det bare å si ifra til en moderator, så ordner vi det. Vi ordner opp i det vi kommer over, men det er dessverre noe som glipper igjennom innimellom. Det er lov å si ifra til oss hvis dere mener det er noe som er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...