Espen M33 Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 En bekjent av meg som driver et lite leasingselskap i Tyskland får i februar inn en 2004 318i Edition sport som jeg tenke jeg skulle prøve å finne ut om det var noen interesse for her på berget.. Regn gjerne dette som en snikannonse, men det er egentlig mer en markedsundersøkelse.. Det ligger ikke noen fortjeneste i dette for min del. Bilen det er snakk om er altså en 2004 318i, registrert juli 2004. 1995ccm, 143Hk - Nachtblau metallic - Stoff Lazer/Alcantara Har følgende utstyr: - M Sportpakke II - M Aerodynamikpakke II - Manuelt gir - Xenonlys - Comfort-Paket ( Klimaautomatik, Radio Business, Park Distance, sladrespeil m/automatisk avblending) - BMW M Dobbeleke 68 felger - Special Edition Sport - Webasto bensinvarmer - Regnsensor - Høyglans Shadow-Line - Innertak antrasitt - Sportsunderstell - Multifunksjonsratt - Varmeseter - Sportseter foran - M ratt med Airbag - Kurve/tåkelys foran - CD-spiller - HiFi Høytalersystem HARMAN/KARDON - Hvite blinklys rundt om. Bilen vil i februar være kjørt ca.47.000Km, og servicer er selvfølgelig fulgt på BMW verksted. Prisen vil ferdig inntollet til Norge bli kostende ca.240.000,- med dagens avgifter. Da uten vinterhjul... Er det noen som har noen formening om dette? Kan det være av interesse for noen? Eller er den for dyr?
Fredrik Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Jeg har flyttet tråden iom. at den hører mer til i dette forumet. Forøvrig er jeg interessert i en E46 318i, men den skal være en 2005 modell og den skal hverken ha sportspakker eller aerodynamikpakker. Manuelt gear er imidlertid en betingelse... det samme er xenonlys og klimaautomatikk, men jeg er ikke interessert avstandsmåler eller sladrespeil med automatisk avblending. Den skal ikke ha sportsunderstel og heller ikke bensinvarmer, men ellers kan den være som ditt eksempel... dog skal den ikke ha større felger/dekk enn 205/55-16. Jeg prioriterer som du sikkert forstår bilens tilstand, antall kilometer og en dokumentert servicehistorie foran motepreget gadgets...
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Jeg har flyttet tråden iom. at den hører mer til i dette forumet. Forøvrig er jeg interessert i en E46 318i, men den skal være en 2005 modell og den skal hverken ha sportspakker eller aerodynamikpakker. Manuelt gear er imidlertid en betingelse... det samme er xenonlys og klimaautomatikk, men jeg er ikke interessert avstandsmåler eller sladrespeil med automatisk avblending. Den skal ikke ha sportsunderstel og heller ikke bensinvarmer, men ellers kan den være som ditt eksempel... dog skal den ikke ha større felger/dekk enn 205/55-16. Jeg prioriterer som du sikkert forstår bilens tilstand, antall kilometer og en dokumentert servicehistorie foran motepreget gadgets... ehh, jaha?
Fredrik Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 ehh, jaha? Ja... var det noe du lurte på ?...
Espen M33 Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 Jeg har flyttet tråden iom. at den hører mer til i dette forumet. Forøvrig er jeg interessert i en E46 318i, men den skal være en 2005 modell og den skal hverken ha sportspakker eller aerodynamikpakker. Manuelt gear er imidlertid en betingelse... det samme er xenonlys og klimaautomatikk, men jeg er ikke interessert avstandsmåler eller sladrespeil med automatisk avblending. Den skal ikke ha sportsunderstel og heller ikke bensinvarmer, men ellers kan den være som ditt eksempel... dog skal den ikke ha større felger/dekk enn 205/55-16. Jeg prioriterer som du sikkert forstår bilens tilstand, antall kilometer og en dokumentert servicehistorie foran motepreget gadgets... Hehe, ante meg at du kom til å flytte den..... En slik bil som du beskriver der burde være greit å finne. Drøssevis av pensjonister som kjører rundt i sånne
S.Arnesen Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 ehh, jaha? Ja... var det noe du lurte på ?... hvorfor vil du ikke ha det du lista opp?
hagenisse Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Folk har forskjellige prioriteringer.. er vel ikke verre enn det.
Fredrik Skrevet Desember 19, 2007 Skrevet Desember 19, 2007 Folk har forskjellige prioriteringer.. er vel ikke verre enn det. Så enkelt er det... jeg vil iallfall ikke betale for utstyr som jeg personlig ikke interesserer meg for. Når dette er nevnt er jeg naturligvis ikke blind... en E46 er mye finere med mye av det nevnte utstyret, men jeg ønsker ikke å ha dette utstyret selv. Det blir litt som å beundre en Porsche 911 GT3 RS (997), men samtidig vite at den modellen kan du personlig ikke leve med i lengden...
hav Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Hei Jeg syns prisen virker meget gunstig så det vil nok være interessenter når du får tak i bilder Det skal nok være enkelt å bli kvitt den Mvh Hav
-Lasse- Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Høres ut som en nydelig bil dette her. Ikke noe å si på prisen.
Fredrik Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Ved en nærmere ettertanke har jeg flyttet tråden tilbake til annet bil- & motorpratforumet... det får være måte på firkantet moderering... og dette beklager jeg naturligvis...
Azeton Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Virket som en ganske så intressang bil spør du meg
Hakon Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Jeg har flyttet tråden iom. at den hører mer til i dette forumet. Forøvrig er jeg interessert i en E46 318i, men den skal være en 2005 modell og den skal hverken ha sportspakker eller aerodynamikpakker. Manuelt gear er imidlertid en betingelse... det samme er xenonlys og klimaautomatikk, men jeg er ikke interessert avstandsmåler eller sladrespeil med automatisk avblending. Den skal ikke ha sportsunderstel og heller ikke bensinvarmer, men ellers kan den være som ditt eksempel... dog skal den ikke ha større felger/dekk enn 205/55-16. Jeg prioriterer som du sikkert forstår bilens tilstand, antall kilometer og en dokumentert servicehistorie foran motepreget gadgets... Hvorfor vil du ikke ha bensinvarmer og avblendbare speil? Er ikke det utstyr som er greit å ha?
Fredrik Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Hvorfor vil du ikke ha bensinvarmer og avblendbare speil? Er ikke det utstyr som er greit å ha? Det er for mye tullball med elektronikkdelen i en bensin/dieselvarmer... spesielt når den begynner å bli gammel. Avblendbare speil er etter min mening en form for gadget jeg aldri har følt et behov for i mine snart 23 år som sjåfør... så hvorfor skal jeg ha det nå ? Generelt liker jeg biler som har minst mulig utstyr, men f.eks klimaautomatikk, soltak, Xenonlys (under tvil) tror jeg at jeg er villig til å betale for. Sportsseter (spesielt i skinn) er jeg ikke sikker på om jeg vil ha... og alle former for sportsunderstel med ditto alternativ M-Tech plastikk og felger større enn 16" ser bra ut, men jeg vil ikke ha det på min bil (kanskje fordi jeg er for gammel). Jeg vil gjerne ha en stor motor, men jeg vil ikke betale ekstra for den og under alle omstendigheter vil jeg ikke betale det den norske stat og/eller den danske stat vil at jeg skal betale. For alt for mange år siden kunne man leke med hurtige biler (f.eks en Porsche 928 S) uten å bli loppet for alt for mange penger... slik er det dessverre ikke i dag. Ergo kjøper jeg en alminnelig BMW... og bruker tiden og pengene på noe annet enn bil...
Hakon Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Joda.. forsåvidt enig med deg, men om du kjøper en bil med garanti (f.eks fra autorisert BMW-forhandler) bør det vel gå greit med en bensinvarmer? Avblendbare speil hadde jeg hele tiden trodd at var tull, men har nå erfart at det faktisk er ganske brukbart nu som det er så mørkt ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå