Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

stemme det, motoren bruker lengre tid på å bli varm da, fordi da kjøler varme app vifta ned vannet som blir oppvarmet. ;)

sete du varme app på maks ved kald bil så lever IKKE varme app vifta di ikke lenge av gangen hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min nåværende E61:

Ante heller ikke at jeg kunne åpne-lukke både vinduer, glasstak og taktrekk med nøkkelen før jeg leste noe om dette her om dagen. Visste heller ikke at bilens parklys slo seg på hver gang jeg låste opp bilen (så fremt lysbryteren står i auto).

Hvordan gjør du dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende E61:

Ante heller ikke at jeg kunne åpne-lukke både vinduer, glasstak og taktrekk med nøkkelen før jeg leste noe om dette her om dagen. Visste heller ikke at bilens parklys slo seg på hver gang jeg låste opp bilen (så fremt lysbryteren står i auto).

Hvordan gjør du dette ?

Du åpner vinduer/takluke ved å holde "låse opp" knappen på nøkkelen inne. Først åpner vinduene seg og tilslutt takluken. For å lukke så holder du inne "lås" knappen på nøkkelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende E61:

Ante heller ikke at jeg kunne åpne-lukke både vinduer, glasstak og taktrekk med nøkkelen før jeg leste noe om dette her om dagen. Visste heller ikke at bilens parklys slo seg på hver gang jeg låste opp bilen (så fremt lysbryteren står i auto).

Hvordan gjør du dette ?

Du åpner vinduer/takluke ved å holde "låse opp" knappen på nøkkelen inne. Først åpner vinduene seg og tilslutt takluken. For å lukke så holder du inne "lås" knappen på nøkkelen...

Sweet, dette må prøves ut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal dere høre,,jeg var ute å kjørte nå i kveld, sånn helt uforskylla kom jeg borti den knappen (som jeg trodde var panseret) nede ved føttene, den lyser fint oransj,,,skrivefeil,,dritt.. og da kom det opp en bil mellom turteller og speedometeret, og bak på den lyste koffertlokket så rødt og fint atte. Så tydeligvis så var den knappen luka bak. Det fant jeg ut nå i kveld. jo,,åsså en sånn pling pling lyd...ding dong lyd kanskje,,lyd var det. en annen ting jeg fant ut,,kjørte over noen fartshumper,,litt fort,,når jeg toppa hompen så følte jeg bilen bremsa veldig ned,,kan dette stemme...farten ble veldig mye mindre enn det jeg hadde. sjøl om jeg ikke slapp gassen. Åsså nekta den meg å gi gass i en veldig krapp sving, ikke fae....n om jeg fikk gi gass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal dere høre,,jeg var ute å kjørte nå i kveld, sånn helt uforskylla kom jeg borti den knappen (som jeg trodde var panseret) nede ved føttene, den lyser fint oransj,,,skrivefeil,,dritt.. og da kom det opp en bil mellom turteller og speedometeret, og bak på den lyste koffertlokket så rødt og fint atte. Så tydeligvis så var den knappen luka bak. Det fant jeg ut nå i kveld. jo,,åsså en sånn pling pling lyd...ding dong lyd kanskje,,lyd var det. en annen ting jeg fant ut,,kjørte over noen fartshumper,,litt fort,,når jeg toppa hompen så følte jeg bilen bremsa veldig ned,,kan dette stemme...farten ble veldig mye mindre enn det jeg hadde. sjøl om jeg ikke slapp gassen. Åsså nekta den meg å gi gass i en veldig krapp sving, ikke fae....n om jeg fikk gi gass.

Antispinn som slår inn, du vil se ett lys blinke midt i instrumentpanelet når den griper inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut på min E36 at det egentlig skal være lys i lysbryteren til venstre for rattet.

Tok ut bryteren for å se om jeg kunne lage en egen måte og få lys i den på, og oppdaget at det sto en pære der fra førav som var gåen.

Jeg har hatt bilen i 3 år, og jeg tror ikke forrige eier heller noengang har visst at det egentlig skal være lys der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...