Morty999 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 stemme det, motoren bruker lengre tid på å bli varm da, fordi da kjøler varme app vifta ned vannet som blir oppvarmet. sete du varme app på maks ved kald bil så lever IKKE varme app vifta di ikke lenge av gangen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Min nåværende E61: Ante heller ikke at jeg kunne åpne-lukke både vinduer, glasstak og taktrekk med nøkkelen før jeg leste noe om dette her om dagen. Visste heller ikke at bilens parklys slo seg på hver gang jeg låste opp bilen (så fremt lysbryteren står i auto). Hvordan gjør du dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Min nåværende E61: Ante heller ikke at jeg kunne åpne-lukke både vinduer, glasstak og taktrekk med nøkkelen før jeg leste noe om dette her om dagen. Visste heller ikke at bilens parklys slo seg på hver gang jeg låste opp bilen (så fremt lysbryteren står i auto). Hvordan gjør du dette ? Du åpner vinduer/takluke ved å holde "låse opp" knappen på nøkkelen inne. Først åpner vinduene seg og tilslutt takluken. For å lukke så holder du inne "lås" knappen på nøkkelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Min nåværende E61: Ante heller ikke at jeg kunne åpne-lukke både vinduer, glasstak og taktrekk med nøkkelen før jeg leste noe om dette her om dagen. Visste heller ikke at bilens parklys slo seg på hver gang jeg låste opp bilen (så fremt lysbryteren står i auto). Hvordan gjør du dette ? Du åpner vinduer/takluke ved å holde "låse opp" knappen på nøkkelen inne. Først åpner vinduene seg og tilslutt takluken. For å lukke så holder du inne "lås" knappen på nøkkelen... Sweet, dette må prøves ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Fant ikke ut før etter 1 måned, at den hadde cruisecontrol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 noen som vet om det er noe spesielle skjulte ekstra funksjoner på -93 740IL? klarer ikke finne noe mer, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 nei eneste du klarer å finne er vell 1 gir og gassen i bånn og nesten ingen hjulspinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 haha .. er cruise bil detta altså ikke herje bil;P får herja nok når e30 er klar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 På e46'n så kan man ta bort automatisk kupelys ved åpning av dører. Det gjør man ved å holde knappen du skrur på alle kupelysa med inne i 5sec når lysene står på. Neste gang noen åpner en av dørene da så slår de seg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitedals Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 fant ut at takluka går igjen automatisk hvis det begynner å regne. Fant utav det her for noen dager siden Fant også ut at viskerne går i hytt og vær alt etter som det regner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Hadde stått sammen med en kompiss og prata skit mens jeg samtidg trykte på nøkkelen til bilen, plutselig slo hovedlysene seg på :S ikke vet jeg hvordan jeg klarte det, men har aldri klart dette i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitedals Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 nå skal dere høre,,jeg var ute å kjørte nå i kveld, sånn helt uforskylla kom jeg borti den knappen (som jeg trodde var panseret) nede ved føttene, den lyser fint oransj,,,skrivefeil,,dritt.. og da kom det opp en bil mellom turteller og speedometeret, og bak på den lyste koffertlokket så rødt og fint atte. Så tydeligvis så var den knappen luka bak. Det fant jeg ut nå i kveld. jo,,åsså en sånn pling pling lyd...ding dong lyd kanskje,,lyd var det. en annen ting jeg fant ut,,kjørte over noen fartshumper,,litt fort,,når jeg toppa hompen så følte jeg bilen bremsa veldig ned,,kan dette stemme...farten ble veldig mye mindre enn det jeg hadde. sjøl om jeg ikke slapp gassen. Åsså nekta den meg å gi gass i en veldig krapp sving, ikke fae....n om jeg fikk gi gass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 nå skal dere høre,,jeg var ute å kjørte nå i kveld, sånn helt uforskylla kom jeg borti den knappen (som jeg trodde var panseret) nede ved føttene, den lyser fint oransj,,,skrivefeil,,dritt.. og da kom det opp en bil mellom turteller og speedometeret, og bak på den lyste koffertlokket så rødt og fint atte. Så tydeligvis så var den knappen luka bak. Det fant jeg ut nå i kveld. jo,,åsså en sånn pling pling lyd...ding dong lyd kanskje,,lyd var det. en annen ting jeg fant ut,,kjørte over noen fartshumper,,litt fort,,når jeg toppa hompen så følte jeg bilen bremsa veldig ned,,kan dette stemme...farten ble veldig mye mindre enn det jeg hadde. sjøl om jeg ikke slapp gassen. Åsså nekta den meg å gi gass i en veldig krapp sving, ikke fae....n om jeg fikk gi gass. Antispinn som slår inn, du vil se ett lys blinke midt i instrumentpanelet når den griper inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Fant ut på min E36 at det egentlig skal være lys i lysbryteren til venstre for rattet. Tok ut bryteren for å se om jeg kunne lage en egen måte og få lys i den på, og oppdaget at det sto en pære der fra førav som var gåen. Jeg har hatt bilen i 3 år, og jeg tror ikke forrige eier heller noengang har visst at det egentlig skal være lys der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Fant ut i dag at jeg har fått en rustflekk/bobler på størrelse med en 50-øring på bagasjeluken.. Men dette er jo ganske standard "ekstra utstyr" på E39, så jeg ble ikke så veldig overrasket, har egentlig bare gått å ventet på at det skulle komme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå