Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

e36 og e34 mulig flere har aut. dimming av BC, føleren er den prikken under 220/240/260/280/300 merket. Forsøk å hold fingen foran!

På e34 kan man også stille intervallene på viskerne- oppskiften kan jeg ikke.

noen e46 har fiffige oransje mood lights som lyser opp girspaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På e34 kan man også stille intervallene på viskerne- oppskiften kan jeg ikke.

Sett visker hendel på trinn 1(interval). Når viskerne er på vei opp/topposisjon, sett visker hendel i posisjon 0(altså av :lol: ). Hvis du da venter i f.eks. 7 sek, og setter visker hendel tilbake i posisjon 1. Blir intervalen 7 sek.

Håper dette var litt forståelig, merka at denne forklaringa ikke står 19,5 i stil :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e36 og e34 mulig flere har aut. dimming av BC, føleren er den prikken under 220/240/260/280/300 merket. Forsøk å hold fingen foran!

På e34 kan man også stille intervallene på viskerne- oppskiften kan jeg ikke.

noen e46 har fiffige oransje mood lights som lyser opp girspaken.

BC er?

prikk i speedometer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett visker hendel på trinn 1(interval). Når viskerne er på vei opp/topposisjon, sett visker hendel i posisjon 0(altså av :lol: ). Hvis du da venter i f.eks. 7 sek, og setter visker hendel tilbake i posisjon 1. Blir intervalen 7 sek.

Håper dette var litt forståelig, merka at denne forklaringa ikke står 19,5 i stil :P .

hehe er sånn jeg pleier å gjøre det også! har den funksjonen jeg også.. type manuell intervall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe rått at du kan snakke med bilen da :)

får slenge et par gode typiske tyske gloser til den og se hva som skjer :)

"Actung Spitfire!!!!! " kanksje bilen automatisk gjør en unna amnøver? :)

eller

"Angrip Polen" :lol:

Tja rått og rått, som du nevner foregår så vidt jeg har fått med meg alt på tysk, og kommandoene må tydeligvis legges inn av deg selv, for det er ikke akkurat en sexy dame stemme som kommer ut av høytalerene når jeg prøver meg frem, men en manlig halvfeit tysker stemme.... :x

Var forøvrig ikke klar over at nøklene lades opp i bilen, så her må den andre nøkkelen benyttes i morgen... man lærer stadig noe nytt her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Diesel power, vært hos Neadalen og hentet deg en setter en gang i tiden?

OT: ErikS: Har ikke hentet noen setter i det området nei, men har vært med og hentet andre steder, var jo godt gjort å hente slik info ut av denne tråden :-k:wink:

Bruker ikke selv hund under jakten, men, den gang jeg hadde tid, så hadde jeg og trente, samt figurerte for forskjellige tjenestehunder. Bl.a Lavine, Politi og Millitær.

Forøvrig en bra tråd. Prøvde "follow me home" gadgeten igår, og den var jo meget kjekk.

Fant også ut forrige uke at man ikke skifter viskere på disse bilene heller, men bare viskergummi. Satte igjen bilen hos Bavaria Gardemoen for ettersyn da jeg dro over for å se Liverpool-Utd/skum i helgen. Må få skryte av en kjempeservice der også, og det ble billigere å sette igjen bilen for service der en å måtte betale parkavgift på gardemoen. Forstå det den som kan :?:

Landet sent mandag, og det var bare å gå til Europark, hente nøkler og sette seg til å kjøre en klar, nyvasket og etterfylt bil. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...