Gå til innhold

Tråden om utstyr vi ikke visste at vi hadde


Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant ut at på min E34 touring med dobbelt soltak kan trykke slik at soltak lukker seg selv automatisk om jeg kjører den over noen sensorer via bryteren.

Varme i speilen, hva må stå på om dette skal fungere? ( varmetråder etc..)

Noen ganger Steffan lurer jeg på om det faktisk er en M50b20 du har. Iallfall er du en dyktig sjåfør på banen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger Steffan lurer jeg på om det faktisk er en M50b20 du har. Iallfall er du en dyktig sjåfør på banen ;-)

Thx Glenno :D . Var jo et skikkelig bra bilde av oss i Fahrfreude mens vi venter på å slippe ut på banen :P .

Åå sier du det. Ikke fått enda. Nå ble jeg skikkelig spent da:-). Tøft :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter første uka med litt frost osv, fant jeg ut at jeg har varme i speilene.. :P de var jo alltid frostfrie .. hehe

og dette med varme i dørhåntak når man løfter på det.. prøvde å låse opp bilen men nøkkelen ville ikke inn i dørlås, så etter å ha dratt i dørhåndtaket for å konstatere at bilen faktisk var låst gikk jeg inn igjen en liten tur.

kom ut igjen gikk nøkkelen rett inn :P

utrolig hva man finner ut etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut, eller...... litj pia fant ut da hu absolutt skulle hjelpe meg med å låse opp bilen, at vindua går opp eller igjen om man holder inn knappen på fjernkontrollen/nøkkelen 8)

Fant også ut at man ikke kan skifte batteri på nøkkelen til E39, den lades gjennom rattlås under kjøring, og man må kjøpe nye nøkler(nytt sett, 1800,-) om disse streiker. Derfor viktig å rullere litt på bruken av nøkler, slik at de ikke tappes helt for strøm :?

Fant også ut at bilen har "2 brukerkontoer" :roll: Dvs si at nøklene til bilen utover å ha minne på seter, ratt og speil også har dobbelt opp i kjørekomputer. Forbruk, gj.snittfart osv osv......

Masse gadets i disse bilene, og jeg blir bare mer og mer glad i denne skuten. Kjørte til Gardemoen på fredag(60mil) og broder`n skulle kjøre litt fra Sunndalsøra, 50mil igjen. Fikk ikke komme tilbake til førersetet før på hjemturen, han er mercefrik :wink: Han fant ut at BMW er kjøremaskiner 8)

Forøvrig meget bra forbruk på langkjøring. Det var på det kaldeste 27minus på turen, og vi brukte bare 0,64l/m t/r(tankmåling) Synes dette er bra for en 3liter motor og 184hk :D

Hvilken modell e39 har du? på min 97 528 iat,, kom det varsel i displayet på bilen , når nøkkelen hadde dårlig batteri.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg hadde en 325 e36 uten noe ekstrautstyr, så og si. Det var kjørecomputer i den, den mellomste med defekt display. Og han hadde en hendel nedom vindusspylerhendelen bak rattet. Så var det en som spurte han om han hadde cruisekontroll og pekte på hendelen. -Nei, det var til kjørecomputeren som ikke virket, mente han. Men det var jo cruisecontroll han plutselig fikk i bilen etter å ha hatt den i over ett år.. :wink:

Har forøvrig fått et par aha-opplevelser etter å ha lest denne tråden jeg også, som follow me home lys og det med at speilene varmer hele tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyser til du kommer tilbake, hvis du har nok strøm til det da.. :)

Vitsen er vel at hvis du parkerer feks inntil en vei så sparer du en del strøm på å ha lys i bare siden som vender ut mot veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...