Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 var og såg på noen felger i dag, men klare ikkje og bestemme meg. Fikk tilbud på 10 000,- med degg for m6 18" men veit ikkje heilt om dei hadde blitt så fine på bilen. Bilde: Lurer og på disse, men kor får eg tak i dei, er det vanlig ac felger? Bilde: tredje valget er Rondell d58 12" fra gs. formeninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Schnitzer får du kjøpt hos Bavaria i Stavanger, men det blir nok litt dyrere enn 12k. Men de gjør seg bra på bilen da. Jeg ville valgt m6-felgene hvis du ikke har tenkt å bruke mer enn 10-12 lapper. Har du mer å gå på ville jeg valgt Schnitzer. "Alle" har jo kantfelger på 5-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Tror det blir rått med M6 felger dessuten er det ikke mange som har det, jeg har ikke sett det vertfall. Mange som har AC felgene Slå til med M6-felger du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 takk for svarene. hadde hvert kult og prøvd med m6 felger det er replica da men det bryr ikkje eg meg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 sånn såg den ut med de gamle felgene. ikkje mye kant, men litt. syns ikkje felgene fyller nok fremme eg. den er senket 50/35. litt lite det? Pris på ac felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Du får kopifelger av Schnitzer også så du får nok i samme prisleie som kopi M6. Såg jo helt greie ut de felgene du har på. Hvorfor bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 fordi dei er ikkje like beine og fine som de en gang var hehe. kor får eg kjøpt disse då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Om du har noen skikkelige bilder av E34'n felgene skal stå på og aller helst i kurrante vinkler (ikke bilder som er tatt på skrå i skeiva etc.), så skal jeg få redigert noen 18" M6 felger på bilen hvis ønskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 litt dårlig bilde. veit ikkje om vinklene er grei eg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Tror du får de hos flere lokale forhandlere, er bare å spørre. RH er vel merket som lager kopifelgene. Ser ut som det er det som står på felgene på bildet du la ut også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 der som eg fikk tilbud på m6 felgene har dei nåken ac felga, kopi. men syns ikkje dei ligna sånn på dei på bildet? brei kant på dei der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Det er sikkert pga det er breiere felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Jeg har og tenkt på M6 felger, tror det hadde vært rått! velg de som er lakkert sort inni eikene liksom. Men forskjellig smak Ang de AC felgene, får du slike på www.eiker.com . RH kopifelger, men de er veldig råe. 2995kr eller noe pr stk for 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Jeg har og tenkt på M6 felger, tror det hadde vært rått! velg de som er lakkert sort inni eikene liksom. Men forskjellig smak Ang de AC felgene, får du slike på www.eiker.com . RH kopifelger, men de er veldig råe. 2995kr eller noe pr stk for 19". vist eg skal ha m6 så skal eg ha dei som er svart/grå inni ja. Får eg plass te nåke 19" på min då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Takk for bildet. Var ikke helt heldig i og med at jeg ikke hadde et bilde som passet, men fikk ordnet en annen. Ikke helt 100% i vinklingen, men du ser hvertfall sånn nogen lunde hvordan det ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå