ParamedicX5 Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 NYE BILDER!! 2007 BMW 320 DA Coupe - ArtigRacer - 177 HK UTSTYR: - Lakkert helt ned bak (nederste listen også) - 19" M5 felger m/ 15 mm MOMO Spacere bak og 5 mm foran - med 235/35-19 Nokian WR (vinterdekk) - Sort tak - Alcantara Sportsinteriør - Komplett M-pakke - Navi Proff. - HiFi-proff. (største pakken) - StepTronic - Lyspakke - Comfort-pakken - Bluetooth - Talestyring - Utvidet klimapakke (klimakontrollert frontrute) - + det meste av tilleggsutstyr !! (ikke TV, luke) Modifisering; - Einbach senkesett - Sort tak - Bakfanger lakkert helt ned - Doble endepotter - M3-leppe på baggasjelokk - Xenon i spredere - Sotede ruter (3M) Bud over 519.000,- INKL reg. (verdi 20.000,-) mottas!! Ny BMW Snarøya/Fornebu - høsten 2007! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 fælt så mange tråder det skal være om denna blen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 fælt så mange tråder det skal være om denna blen da.... Ja, fant ut at Prosjekter var feil sted, for denne tråden. Fikk ikke slettet den. Den tredje tråden er ikke min, men en som bruker bilder av min på sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Går helt i surr det her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 fælt så mange tråder det skal være om denna blen da.... -Gjør det noe da? Den er jo råstilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Den er jo råstilig! Det er jeg sykt enig i! Nydelig Coupè, med riktig farge og tøffe felger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Nydelig bil.. Rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Veldig lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Skjønner hvorfor andre bruker bilder av bilen din ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Jupp stilig bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andhess Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 Rå E92! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Skikkelig stilig bil det der. Gøy å se helt nye biler som blir modifisert. Blir kjempebra med senk og evnt. 20" Du lurte på pærene i tåkelysa, og de skal være H11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Kul bil dette. En kollega av meg har en helt lik bil med bensin. Får nesten for mye oppmerksomhet når man kjører i byen. Blir spennende å se hva fremtiden bringer når det gjelder hvite biler. Om de kommer til å være populært om 5-10 år. Jeg håper det for det er sinnsykt kult, men turte ikke selv. Skal man prøve å tape minst mulig penger på bil så tror jeg ikke hvit er det riktige valget. Personlig liker jeg deg egentlig ikke.... Jeg vurderte hvit e-92 og endte opp med en sort e-91... Og du har de vinterfelgene jeg spare til for å ha på min egen bil, men jeg skal ha de på sommer.. Idiot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2007 Kul bil dette. En kollega av meg har en helt lik bil med bensin. Får nesten for mye oppmerksomhet når man kjører i byen. Blir spennende å se hva fremtiden bringer når det gjelder hvite biler. Om de kommer til å være populært om 5-10 år. Jeg håper det for det er sinnsykt kult, men turte ikke selv. Skal man prøve å tape minst mulig penger på bil så tror jeg ikke hvit er det riktige valget. Personlig liker jeg deg egentlig ikke.... Jeg vurderte hvit e-92 og endte opp med en sort e-91... Og du har de vinterfelgene jeg spare til for å ha på min egen bil, men jeg skal ha de på sommer.. Idiot.. Jaja,- kanskje du får rett. Er forøvrig ikke så opptatt om hva som skjer om noen år med fargen. Uansett er det svært spes. med hvit nå,- spes. mange som kommenterer fargen. Synes også sort tak ble kult. Kommer nok ikke til å behold denne bilen her heller...kronisk glad i å bytte bil. Neste blir kanksje en cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Kul bil dette. En kollega av meg har en helt lik bil med bensin. Får nesten for mye oppmerksomhet når man kjører i byen. Blir spennende å se hva fremtiden bringer når det gjelder hvite biler. Om de kommer til å være populært om 5-10 år. Jeg håper det for det er sinnsykt kult, men turte ikke selv. Skal man prøve å tape minst mulig penger på bil så tror jeg ikke hvit er det riktige valget. Personlig liker jeg deg egentlig ikke.... Jeg vurderte hvit e-92 og endte opp med en sort e-91... Og du har de vinterfelgene jeg spare til for å ha på min egen bil, men jeg skal ha de på sommer.. Idiot.. Jaja,- kanskje du får rett. Er forøvrig ikke så opptatt om hva som skjer om noen år med fargen. Uansett er det svært spes. med hvit nå,- spes. mange som kommenterer fargen. Synes også sort tak ble kult. Kommer nok ikke til å behold denne bilen her heller...kronisk glad i å bytte bil. Neste blir kanksje en cab. Det er helt riktig instilling. Det koster litt å være kar og med en hvit coupe er du kar. Har du tenkt på sorte nyrer? Og sort rondell?? Post gjerne ett bilde av bilen så man ser taket litt bedre. Hvor kjøpte du felgene dine og hva slags dimensjon er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå