Gå til innhold

BMW 320 DA Coupe - M-sport/Artic Racer - SOLGT! Ny E92 i hus

ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

NYE BILDER!!

2007 BMW 320 DA Coupe - ArtigRacer - 177 HK

UTSTYR:

- Lakkert helt ned bak (nederste listen også)

- 19" M5 felger m/ 15 mm MOMO Spacere bak og 5 mm foran - med 235/35-19 Nokian WR (vinterdekk)

- Sort tak

- Alcantara Sportsinteriør

- Komplett M-pakke

- Navi Proff.

- HiFi-proff. (største pakken)

- StepTronic

- Lyspakke

- Comfort-pakken

- Bluetooth

- Talestyring

- Utvidet klimapakke (klimakontrollert frontrute)

- + det meste av tilleggsutstyr !! (ikke TV, luke)

Modifisering;

- Einbach senkesett

- Sort tak

- Bakfanger lakkert helt ned

- Doble endepotter

- M3-leppe på baggasjelokk

- Xenon i spredere

- Sotede ruter (3M)

Bud over 519.000,- INKL reg. (verdi 20.000,-) mottas!!

Ny BMW Snarøya/Fornebu - høsten 2007!

xlsn4hoxdopmowv8ryqt.jpg

upp51qv95xn9jkh7429u.jpg

7vl3dc18gjto25k3i1kd.jpg

sodadq4s1goqqipmkfr6.jpg

afh2n2n1ga7rhkcgl60t.jpg

a9snog73chsfsz1823xn.jpg

uhcv8mn76knsd1n5gz3z.jpg

7e0pqeah23nt8ndlzuvz.jpg

x2fmet1xag8hp7caqs5c.jpg

g90javnn7hl8tmsvwmu5.jpg

e8o571tibop1dxr2d74t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kul bil dette. En kollega av meg har en helt lik bil med bensin. Får nesten for mye oppmerksomhet når man kjører i byen.

Blir spennende å se hva fremtiden bringer når det gjelder hvite biler. Om de kommer til å være populært om 5-10 år. Jeg håper det for det er sinnsykt kult, men turte ikke selv. Skal man prøve å tape minst mulig penger på bil så tror jeg ikke hvit er det riktige valget.

Personlig liker jeg deg egentlig ikke.... Jeg vurderte hvit e-92 og endte opp med en sort e-91... Og du har de vinterfelgene jeg spare til for å ha på min egen bil, men jeg skal ha de på sommer.. Idiot.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil dette. En kollega av meg har en helt lik bil med bensin. Får nesten for mye oppmerksomhet når man kjører i byen.

Blir spennende å se hva fremtiden bringer når det gjelder hvite biler. Om de kommer til å være populært om 5-10 år. Jeg håper det for det er sinnsykt kult, men turte ikke selv. Skal man prøve å tape minst mulig penger på bil så tror jeg ikke hvit er det riktige valget.

Personlig liker jeg deg egentlig ikke.... Jeg vurderte hvit e-92 og endte opp med en sort e-91... Og du har de vinterfelgene jeg spare til for å ha på min egen bil, men jeg skal ha de på sommer.. Idiot.. :wink:

Jaja,- kanskje du får rett. Er forøvrig ikke så opptatt om hva som skjer om noen år med fargen. Uansett er det svært spes. med hvit nå,- spes. mange som kommenterer fargen. Synes også sort tak ble kult. :-)

Kommer nok ikke til å behold denne bilen her heller...kronisk glad i å bytte bil. :-)

Neste blir kanksje en cab. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,- kanskje du får rett. Er forøvrig ikke så opptatt om hva som skjer om noen år med fargen. Uansett er det svært spes. med hvit nå,- spes. mange som kommenterer fargen. Synes også sort tak ble kult. :-)

Kommer nok ikke til å behold denne bilen her heller...kronisk glad i å bytte bil. :-)

Neste blir kanksje en cab. ;-)

Det er helt riktig instilling. Det koster litt å være kar og med en hvit coupe er du kar. Har du tenkt på sorte nyrer? Og sort rondell??

Post gjerne ett bilde av bilen så man ser taket litt bedre. Hvor kjøpte du felgene dine og hva slags dimensjon er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...