BalleKnalle Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Hvitt tar over for sølv Forskjellige grader av hvitt, gjerne med perleeffekt, har tatt over som den mest populære lakkfargen i verden i 2007. Det er en rapport fra lakkgiganten DuPont som bekrefter dette. I Nord-Amerika er hvitt nummer 1 med en markedsandel på 19 prosent av nye biler. Sølv kommer her på andreplass med 18 prosent mens sort i forskjellige metallic-varianter utgjør 16 prosent. Langt hegemoni Dermed er sølvs 7 år lange hegemoni en saga blott, og det var på tide, for aldri tidligere i løpet av de 55 årene undersøkelsen har eksistert, har en lakkfarge fått dominere så lenge. Den nordamerikanske smaken faller sammen med den japanske, men i markeder som Brasil, Kina og Syd-Korea er det fortsatt sølv som gjelder. Og hva så med Europa? Her er i følge undersøkelsen den dominerende fargen sort. Men mye tyder vel på at vi også følger i amerikanernes fortspor i løpet av de nærmeste årene. Passaten min er hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 Kul bil dette. En kollega av meg har en helt lik bil med bensin. Får nesten for mye oppmerksomhet når man kjører i byen. Blir spennende å se hva fremtiden bringer når det gjelder hvite biler. Om de kommer til å være populært om 5-10 år. Jeg håper det for det er sinnsykt kult, men turte ikke selv. Skal man prøve å tape minst mulig penger på bil så tror jeg ikke hvit er det riktige valget. Personlig liker jeg deg egentlig ikke.... Jeg vurderte hvit e-92 og endte opp med en sort e-91... Og du har de vinterfelgene jeg spare til for å ha på min egen bil, men jeg skal ha de på sommer.. Idiot.. Jaja,- kanskje du får rett. Er forøvrig ikke så opptatt om hva som skjer om noen år med fargen. Uansett er det svært spes. med hvit nå,- spes. mange som kommenterer fargen. Synes også sort tak ble kult. Kommer nok ikke til å behold denne bilen her heller...kronisk glad i å bytte bil. Neste blir kanksje en cab. Det er helt riktig instilling. Det koster litt å være kar og med en hvit coupe er du kar. Har du tenkt på sorte nyrer? Og sort rondell?? Post gjerne ett bilde av bilen så man ser taket litt bedre. Hvor kjøpte du felgene dine og hva slags dimensjon er de? Rondell? Nyrer? Hva er d?? Hjula kjøpt på DekkSenteret i Porsgrunn. 8,5x19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 roondell er BMW merket som sitter på panseret og på bakluken og nyrene er de rillene som sitter i grillen(mellom lyktene). BMW "trademark" En liten ting vi jeg ville gjort er å ta av skiltholderen foran på bilen din. På m-sport biler skal man egentlig ikke ha det, det er en naturlig holder for skilter der. Du må bare skru skruene inn i skiltene, får også utlevert dingser til å sette på skruene som er i skiltets farger. Hvis du forstår hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 En liten ting vi jeg ville gjort er å ta av skiltholderen foran på bilen din. På m-sport biler skal man egentlig ikke ha det, det er en naturlig holder for skilter der. Du må bare skru skruene inn i skiltene, får også utlevert dingser til å sette på skruene som er i skiltets farger. Hvis du forstår hva jeg mener? Det er ikke pent på nye skilter. De er for tynne og dårlige i forhold til de gamle skiltene hvor dette var vanlig. Nei kjøp deg bimmers.no skiltholdere isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 En liten ting vi jeg ville gjort er å ta av skiltholderen foran på bilen din. På m-sport biler skal man egentlig ikke ha det, det er en naturlig holder for skilter der. Du må bare skru skruene inn i skiltene, får også utlevert dingser til å sette på skruene som er i skiltets farger. Hvis du forstår hva jeg mener? Det er ikke pent på nye skilter. De er for tynne og dårlige i forhold til de gamle skiltene hvor dette var vanlig. Nei kjøp deg bimmers.no skiltholdere isteden Satte på nytt Carbon-emblem fra GS på panseret i dag. Ble fint d... Ang det andre får jeg se. Hentet senkesettet i dag. Noen som vet om det er mye jobb å skifte fjærer på E92?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 En liten ting vi jeg ville gjort er å ta av skiltholderen foran på bilen din. På m-sport biler skal man egentlig ikke ha det, det er en naturlig holder for skilter der. Du må bare skru skruene inn i skiltene, får også utlevert dingser til å sette på skruene som er i skiltets farger. Hvis du forstår hva jeg mener? Det er ikke pent på nye skilter. De er for tynne og dårlige i forhold til de gamle skiltene hvor dette var vanlig. Nei kjøp deg bimmers.no skiltholdere isteden Det er helt og holdent feil (min mening) Skal prøve å poste noen bilder jeg viser det. På ny m-sport biler er det ikke meningen at man skal ha det. Er laget en holder som skiltet skal stå i. På baksiden skal man derimot ha skiltholdere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Pga min kones ryggskade, klarte ikke hun sportsetene, og bilen er derfor innlevert tilbake til Fornebu i dag til min STORE fortvilelse. Bilia har 30 dagers bytterett og jeg benyttet denne da kona ikke godtok å bli med på lengre turer i sportsetene, pga ryggen Bilen er nå tilsalgs derfra MED 19" M6 hjul og Nokian dekka og det lekre taket. Dette er en MEGET godt utstyrt bil!! Kontakt BMW-selger; Espen Knudsen ppå BMW Fornebu - Tlf 67582421 - mob: 95868079 Her kan du gjøre ett kupp !! Se bildene ! NYDELIG BIL !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Det var da ordentlig dumt da. Var det korsryggstøtte på setene? Første gang jeg har hørt at noen har benyttet seg av bytterett! Bra det funker. Har dere/hun prøvd komfor setene i 5 serien? de er helt fantastiske! gledet meg litt til se hvordan denne bilen ble. Kan høre med en kollega av meg om han eventuelt kan kjøpte rondellene av deg. Han har tross alt lik bil som du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Det var da ordentlig dumt da. Var det korsryggstøtte på setene? Første gang jeg har hørt at noen har benyttet seg av bytterett! Bra det funker. Har dere/hun prøvd komfor setene i 5 serien? de er helt fantastiske! gledet meg litt til se hvordan denne bilen ble. Kan høre med en kollega av meg om han eventuelt kan kjøpte rondellene av deg. Han har tross alt lik bil som du hadde Ja, de er flotte. Men, har liksom ikke helt sansen for 5-serien. Den skal jo fornyes neste høst og da er det liksom ikke så NY bil som E-92 Carbon emblemet ligger i garasjen. Siden av en TOM BMW plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Ja, de er flotte. Men, har liksom ikke helt sansen for 5-serien. Den skal jo fornyes neste høst og da er det liksom ikke så NY bil som E-92 Tull, tøys og fanteri! 5 serien skal ikke fornyes før i 2010 og stasjonsvogn i 2011. Med andre ord er det igjen 3/4 år av dagens 5 serie. 5 serien ble fornyet Mars 2007 med en liten facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Ja, de er flotte. Men, har liksom ikke helt sansen for 5-serien. Den skal jo fornyes neste høst og da er det liksom ikke så NY bil som E-92 Tull, tøys og fanteri! 5 serien skal ikke fornyes før i 2010 og stasjonsvogn i 2011. Med andre ord er det igjen 3/4 år av dagens 5 serie. 5 serien ble fornyet Mars 2007 med en liten facelift. Ja, og får den som har hjernekapasitet over skonummeret vil de si at den kommer høsten neste år. Høsten 2009!! Alle 2010 modeller lanseres på høsten (aug/sept) året før. Vi er i 2008 nå,- kalender deles ut på Rimi! Den lille faceliften i år, er det kun oss spes intr som legger merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Ja, de er flotte. Men, har liksom ikke helt sansen for 5-serien. Den skal jo fornyes neste høst og da er det liksom ikke så NY bil som E-92 Tull, tøys og fanteri! 5 serien skal ikke fornyes før i 2010 og stasjonsvogn i 2011. Med andre ord er det igjen 3/4 år av dagens 5 serie. 5 serien ble fornyet Mars 2007 med en liten facelift. Ja, og får den som har hjernekapasitet over skonummeret vil de si at den kommer høsten neste år. Høsten 2009!! Alle 2010 modeller lanseres på høsten (aug/sept) året før. Vi er i 2008 nå,- kalender deles ut på Rimi! Den lille faceliften i år, er det kun oss spes intr som legger merke til. Jeg er fullt klar over at BMW lanserer neste års modell måned 09 (dvs. September), men om den vil komme i 2009 som 2010 modell eller 2010 som 2011 modell er det ingen andre enn BMW som vet. Du vet at E60 ble lansert Juli 2003, dvs. som 2003 modell..? Ryktene tilsier at F10 lanseres omtrent på samme årstid som E60 ble lansert, dvs. sensommeren 2010. Den vil definitivt ikke bli lansert i 2009 eller komme som 2009 modell. Om ryktene stemmer vil det med andre ord vil si at det er nærmere 3 og 4 år før E60/E61 erstattes av F10/F11.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Finner ikke noe... Noen som vet om komfortstoler som selges el. byttes ?! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 I dag ble bakpotte byttet ut til lekkert dobbelt løp. Ble veldig "RIKTIG"!! Nå mangler jeg bare litt til så er jeg i mål. Ps: Bilen er lagt ut for salg...men er usikker på om den skal selges (pris: 529.000 INKL reg. og det som er bestlit/montert). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Så veldig ryddig og pent ut med de dobble eksosrørene. Du byttet eksospotte også? Ble det anderledes lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå