ParamedicX5 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Så veldig ryddig og pent ut med de dobble eksosrørene. Du byttet eksospotte også? Ble det anderledes lyd? Ja,- viktig at man finner balansen mellom pent og "harry - Kabab-tralle". Synes jeg traff godt her. Byttet kun endestussen, for lyd er uansett ikke tema, så lenge dette jo er en diesel, og dermed er det jo ikke det samme. Ting begynner å ta form nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Ser veldig fint ut med den eksosløsningen! Hiv ut noen bilder av hele hekken etterhvert fra div. vinkler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Ser veldig fint ut med den eksosløsningen! Hiv ut noen bilder av hele hekken etterhvert fra div. vinkler . Skal legge ut noen bilder over helga, når sotingen av rutene og senkingen er på plass. Tror det blir bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Nydelig bil. Hvor er det du monterer senkesettet? Tør jeg spørre hva det kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 En kar i Drammen som skal fikse det i helga. En jeg fikk vite om i gjennom forumet her. Jeg vet ikke prisen enda. Ikke viktig:-) det MÅ bare på. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 En kar i Drammen som skal fikse det i helga. En jeg fikk vite om i gjennom forumet her. Jeg vet ikke prisen enda. Ikke viktig:-) det MÅ bare på. Hehe Hehe, greit. Kan du sende meg en PM med pris og litt informasjon etter at du har fått utført arbeidet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 litt OT: men det heter arctic ikke artic.. ingenting som heter artic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 litt OT: men det heter arctic ikke artic.. ingenting som heter artic Jo...min heter Artic, som i Artig! Dermed er det noe som heter d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Jo...min heter Artic, som i Artig! Dermed er det noe som heter d... Trodde den var Alpinweiss III jeg Arctic er en helt annen farge.... Nåvel - E92'n er pen i Alpinhvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Nå er senking i havn...ble en HELT annen bil. Soting over helga, og M3-spoileren bak er ferdig på lakkering og er sent i går fra Asia - DETTE BLIR BRA Bilder kommer når det siste er på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Nå mangler kun Xenon-farge i AngelEyes...som er bestilt. Oppdattering; - Dobbelt potte - 35% solfilm (3M) - Xenon i spredere - Senking - Org. M3-leppe på bakluken Bilen skal snart ut for salg; Bud over 519.000,- ferdig reg. mottas. Felgene er til salgs for 4.900 uten dekk, med Nokian WR 235/35-19 vinterdekk (nye) går de for 12.800,- komplett. SOM NYE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Jeg må si det ble svært lekkert med senkingen. Tusen takk for tipset, skal slå på tråden til han så fort jeg får mitt sett.. Hvorfor skal du selge igjen? Hadde du ikke bestemt deg for å beholde den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Jeg må si det ble svært lekkert med senkingen. Tusen takk for tipset, skal slå på tråden til han så fort jeg får mitt sett.. Hvorfor skal du selge igjen? Hadde du ikke bestemt deg for å beholde den? Pga setene/konas rygg MÅ den dessverre ofres. Beholdt den, for fikk kun "tilgodelapp" hos BMW, og fant ikke noe fristende der med comfortstoler. Står friere om jeg selger den... Prisen er iallefall riktig! Nydelig med M3-leppe og senking og soting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Vurdere de felgene dine. Ingen hakk eller merker på de? Hvis jeg får en god pris på de(uten dekk) så skal jeg sørge for at den bilen du har titte på hos stenshagen ikke blir solgt.... Hilsen Andreas (hvis navnet sier deg noe!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå