Gå til innhold

BMW 320 DA Coupe - M-sport/Artic Racer - SOLGT! Ny E92 i hus

ParamedicX5
 Share

Anbefalte innlegg

Det hele er jo komiskt, men selvfølgelig ganske kjipt også! Du hadde jo drømmebilen! Men du får lage denne like fin.

At jeg ikke sa det til deg at setene kunne justeres før du solgte bilen er jo dumt, men trodde egentlig at du visste det og at du hvertfall hadde blitt fortalt hvordan de funket!

Var fint at de ordnet opp, selvfølgelig dumt for meg siden du ikke endte opp med vår coupe!

Tror forøvrig det blir coupe på meg nå, eller en liten tur over dammen for å hente inn "vw"...

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja,- jeg skjønner at de antok at jeg viste om dette da jeg kjøpte den, men at de ikke "koblet dette" når jeg kom for å klage er jo ille.

Hele graia er jo tragikomisk.

Men, når det er sagt er hvit nydelig!!! men kun når den er rein, og det er ikke lett - tro meg. Det holder heller ikke vaske med svamp, man må virkelig gå over bilen med Sailex el.l. hver 2-3. uke.

Tror min nye også kan bli fin. Kommer innom deg på kontoret når alt er på plass.

Synd jeg ikke fikk handlet hos deg, men den 330 ble litt kjedelig i fargen og ikke RÅ nok for å forsvare prisen ;-)

Har du sett felger/dekk tilsalgs BILLIG!!

Sjekk finn kode: 12304793 og 12297010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette var tragikomisk.

Men viste ikke at du fikk Sedona rød som individual farge til e92, men det er jo en nydelig farge.

Har du m-sport alcantara interiøret eller skinn??

Ikke jeg heller...men har nå iallefall en slik i garasjen nå.

Har sort M-sport skinn intr. ja. Nydelig farge! Fargekode: A79/3 - SedonaRed i panseret.

Vet du noe om dette;

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=690376#690376

Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ikke for kona kanskje men...)

Haha, tror jeg dæver av latter her, for en fantastisk historie Tronrud har vært med på å lage! Får håpe kona ikke lar dette gå utover deg... :lol: .

Høres nydelig ut den nye E92'n, og liker dine oppgraderingsplaner 8) .

Er det samme Hartge felger som ///Magnus har på sin E46 M3 du skal ha?

dscn2980yr5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ikke for kona kanskje men...)

Haha, tror jeg dæver av latter her, for en fantastisk historie Tronrud har vært med på å lage! Får håpe kona ikke lar dette gå utover deg... :lol: .

Høres nydelig ut den nye E92'n, og liker dine oppgraderingsplaner 8) .

Er det samme Hartge felger som ///Magnus har på sin E46 M3 du skal ha?

dscn2980yr5.jpg

Ja,- tenkte det.

Synes de er NYDELIGE!! Om jeg får solgt mine org. 19" M-sport hjul på finn.no så...

Fant denne bilen på finn.no med Hartge-hjul. Ble akutt-forelsket!! :lol:

n1xdtwsna76okhufvfwu.jpg

p7is8wwx5wlm9z975s2b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...har sett de. Men de koster ikke over 50-laken nye. I 20" kan man nesten garantert finne kast når de er brukte og uansett er prisen STIV!!

Har en kompis som driver dekk/felg butikk. Han har sendt forespørsel ang nytt sett, og mener at han kan levere nytt til under 40.000. Dermed blir det jo Lotto og handle brukte felger/dekk til 35-laken.

Men, JA, det er nydelig. Hadde d vært i Oslo, kunne jeg fått spent de opp og testet de, og gitt ett bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med prisliste på HARTGE deler som jeg har fått fra Strandveien og felgene koster over 50 000kr nye.

9x20 ET 18 245/30 ZR 20

10x20 ET 22 285/25 ZR 20

Pris: 53103,80kr

9x20 ET 18 245/30 ZR 20

10x20 ET 22 295/25 ZR 20

Pris: 53728,50kr

Jeg tror det er en litt feil dekkdimmensjon for 3 serien (Jeg sitter med brosjyre på E60/E61, men felgene blir ikke mye billigere med mindre dekk. Du må nok derfor regne med over 50 000kr for et nytt sett.

Uansett, så gleder meg meg noe helt utrolig til å se bilder av nybilen. Blir spennende.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...