Gå til innhold

Bilglass - Frontruteskife med egne bimmers.no priser

Hva menes om nytt tilbud ang. bilglass til bimmers.no medlemmer  

16 stemmer

1. 1. Hva menes om nytt tilbud ang. bilglass til bimmers.no medlemmer

• JA! bra tilbud, go for it! Kunne tenkt meg en ny rute selv ved rett pris
      15
    • Joda, sikkert greit det men jeg leverer heller bilen inn på merke verksted
      0
    • Nei! høres ut som en sprengt idè
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med planer om å ta opp min tidliggere drift som bilglassmontør i onshore perioden og lurer på om det er noe interesse for frontruteskifte i sandnes/stavang/rogalands området..

Kan nevnes at har 5årig erfaring som bilglassmontør både for div. merkeverksted og utleie til Saint Gobain autover, som er en av norges ledendes bilglass produsenter.

Når det gjelder _SKIFTE_ av frontrute så er det flere oppfatninger ute å går etter reklame på radio / lokaltv at det er "noen som fikser gratis"

- Dette er snakk om Reperasjon, og ikke skifte.

Ved skifte derimot har man ikke bonustap, kun egenandel som blir betalt til bilglass verkstedet.. Noe som igjen gir meg en mulighet til avslag i egenandel..

Tenkte litt på å lufte ideen om å starte opp og om det er noen interesse for dette? ved di fleste tilfeller vil det kunne bli mulighet for halvert egenandel til medlemmer på bimmers.no. Hvordan er interessen for det der ute?

Skrevet

Er vel aldri noen som vil klage dersom de har mulighet til å halvere egenandelen. Penger spart er penger tjent :wink: Bra du legger ut idèen hvertfall. Burde bli utelukkende positive tilbakemeldinger på dette...

Skrevet

Høres jo positivt ut dette.

Hvordan funker det med ruter og slikt da, du skaffer alt? Har 3! biler som skulle ha bytta rute ser du :) Har ene ruta liggende forresten..

Skrevet

Du leverer bilen og henter etter halvannen time somregel. spørs litt hvilken bil, monteringsmetode (lim, pakning, kilelist. osv.)

Sørger for Godkjent polyretan lim (av bilprodusenter) rute, nye lister hvis det trengs osv. :)

Har du rute liggendes, så blir det vanskeligere med avslag i egenandel, med tanke på at jeg ikke har noe fortjeneste på vinduet som kan brukes til avslag i egenandel.

Men som du sier, har du 3 biler ståendes så går det jo altids ann å få til noe. :) er ikke vanskelig.

Evt. at jeg fakturerer forsikringsselskap for hele jobben, inkl. rute. Eneste er jo at du sansynligvis har betalt for ruta di allerede og ikke vil få noe refusjon av den. Men du slipper sansyligvis egenandel i det hele tatt for den, spørs litt hvilke biler. rutepriser inn/ut ol. Men som sagt, får altid ordnet det på et vis.

Har du garasje med arbeidsplass rundt og ikke bor så langt unna at jeg trenger nistepakke kommer jeg til deg, hvis jeg får skikkeligt gang på det.. Trenger kassebil til å frakte rutene i i tilfelle.

Skrevet
Sitter med planer om å ta opp min tidliggere drift som bilglassmontør i onshore perioden og lurer på om det er noe interesse for frontruteskifte i sandnes/stavang/rogalands området..

Første post...

Skrevet

Hvis du har erfaring innenfor dette området, har du kanskje erfaring i å sote biler "profft" også? Isåfall tror jeg det er endel å hente her hvis du gjør en god jobb, da både Hurtigruta og Riis tar seg veldig godt betalt.

Skrevet

Når det gjelder soting, eller "filming" av ruter har jeg ikke lagt meg så mye borti dette..

De biler det har blitt utført på har blitt bra, men føler at bruker for mye tid til at det vil bli lønsomt(har vel kansje vært for billlig? ;) )

Har til dette som regel brukt eller videresendt arbeidet til solskjerming og reklame http://www.solskjerming-reklame.no/

Dem har altid utført ett meget bra arbeid..

Men er etterspørselen stor er det kanskje noe som kan vurderes. Takker for inspill og tips.

Så lenge man har kvanititeten (og seff kvaliteten) Vil bli håpløst å ha en bil i månden eks. og kun satse på dette. Tar det til etterretning og gir en tilbakemelding etterhvert som jeg ser at ting ordner seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...