Nino Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 HA HA HA god jul odd olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Oddis, hvor fikk du tak i Alpina'n? Og grunnen til at DTM'en er mer detaljert er vel forresten at den er del av Millennium-serien som skal være ekstra detaljert. Fine biler! Edit: Fant den på tinycars. Hvor mye ga du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 du trenger deg en dame...og et skikkelig ligg... Om du snakker til meg eller Larsinnj vet jeg ikke, men du presterer jo å stigmatisere modellbilkjøpere og samlere, riktig flink du. Gratulerer. HA HA HA god jul odd olav Jo, god jul a Nino! Tar kontakt att da jeg er på de trakter. Vi har en FM2 avtale remember Bare å varme opp FFX'n for you know what Oddis, hvor fikk du tak i Alpina'n? Og grunnen til at DTM'en er mer detaljert er vel forresten at den er del av Millennium-serien som skal være ekstra detaljert. Fine biler!Edit: Fant den på tinycars. Hvor mye ga du? Alpinaen kjøpte jeg som sagt på tinycars.no ja. Ga 1950kr. Var visstnok veldig vanskelig å få tak i, i meget begrensede opplag, så du må sende han en mail. Det var i ly av prisen jeg ønsket å nevne litt av de svakhetene, siden jeg (selvsagt) forventer mer av noe slikt enn de andre til 1/3 av prisen. DTM bilen er vanvittig detaljert ja, den har også et par detaljer/funksjoner som jeg liker ekstra godt, som at rattet er tilkoplet styring, hjulene kan rulles rundt ( ) og panserholderen som gjør at panseret står i den identiske E30 posisjonen. Og den har vindusruter på fremdørene. Alt dette mangler Alpinaen. Skulle egentlig kjøpe Soper Warsteineren, men den var utsolgt for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 For de som er intressert i slike biler, så selger også BMW forhandlerene de En kompis av meg kjøpte en rød E30 M3 i orginal utgave (ikke alpina som i denne tråden) eneste forkjellen var de stripene og noen andre felger og slikt. Den kostet noe rundt 800kr. Jeg bestilte meg en E24 M6 i orginal utførelse med bbs rs felger, denne fikk jeg desverre beskjed i ettertid om at de ikke kunne levere så det ble aldri til at jeg fikk meg modellbil Den koster rundt 600kr. Autoart og Minichamps leverer utrolig mye fine detaljer! Det er disse merkene BMW-forhandlerne leverer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 Jepp, det er jeg klar over. Alpinaen er i prinsipp en Minichamps street versjon som er bytta interiør, felger og dekor/bagde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Nå skal det nevnes at jeg fikk min første bil i en alder av 3 år ca, så har jeg fått noen av bilene i gaver o.l. Men jeg har fått høre noen ganger at jeg er litt for interessert i bil når det har kommet folk å sett på samlinga mi.. Men er overasket over hvor detaljert DTM bilen er.. Har en orginal E30 M3 også, og den er ikke like detaljert som DTM'en. Det jeg også savner på den orginale M3'n er panserholderen.. Men er ikke rattet tilkoblet styringen, hjulene kan rulles rundt og alt det på alpinaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 Nei. Rattet går ikke ann å røre på. Hjulene kan ikke rulles rundt, iallefall ikke på min. Det ser ut som hjulene er limt fast ut fra den felgen som datt av å dømme. Tror det hadde vært bedre å bygge Alpina på en Autoart modell, de virker mer funksjonable. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hmm.. Hjul og ratt er fungsjonelle på alle mine.. Uten de jeg glemte å nevne som jeg har byggd selv i plast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Trodde ikke Alpina b6s hadde s14 motor men m30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Dette bildet reflekterer godt hvorfor jeg digger E30 så mye som jeg gjør, linjene er....ubeskrivelige! [...] Og der kjenner jeg at jeg fikk veldig lyst på E30 i garasjen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Stilig! Ser jo ut som ekte biler .. Du skulle tatt de med ut, og att noen bilder en eller annen plass, sånn at du får de til å se ekte ut! utrulige detaljer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Stilige modeller dette! Jeg har selv en Minichamps DTM Jägermeister M3 i 1:18 pluss en Autoart M3 SE og en 1986 Sierra Cosworth vingebil. Utrolig detaljerte modeller. Autoart har best finish og detaljering synes jeg. Men må si de hadde gjort en dårlig jobb med hjulene på Alpinaen, de står jo til alle kanter og når ett detter av, da har de sluntret synes jeg. Men det kan enkelt fikses hvis du er litt handyman vettu Og PenguiN...gratulerer med den tåpeligste kommentaren i år på Bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Har modellbiler jeg også, faktisk. Jeg kjøpte 4-5 stk detaljerte modeller den tiden jeg var såpass ung at det kun var supersportsbiler som var verdt å kjøpe. Mener å huske alle sammen er i 1:18 - Porsche Carrera GT - Porsche 996 GT3 - Ford Shelby Mustang GT500 - Dodge Viper GTS - Lamborghini Diablo ..lurer forresten på hvor jeg har gjort av dem Btw; hvor i svarte får man kjøpt modellbiler av E30 non M3?? Har funnet av cab, men ikke 2-dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Dette bildet reflekterer godt hvorfor jeg digger E30 så mye som jeg gjør, linjene er....ubeskrivelige! [...] Og der kjenner jeg at jeg fikk veldig lyst på E30 i garasjen selv. Den var faen meg nice model bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå