Gå til innhold

Hvilke lykter (GS Kampanje E39)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke linka til siden, men hvis dere sjekke kampanje siden til E39 sedan på GS så ser dere oversikten.

Jeg satser på de øverste baklyktene, men veit noen hvilket merke dette er? Antar at dette er FaceLift lyktene

Jeg må ha noe nytt foran også og her er "problemet" jeg aner ikke hvilke jeg skal ha. Tenkte jeg skulle ha AE og putte på noe Xenon både på fjern og nær (bimmers sine er vel ok?) og kittene er vel rimeligerer en å kjøpe med ferdig xenon.. skal jeg da velge lykter som er merket xenon eller kan jeg ta f. eks ANE39245? (ikke crrome lykter)

Og til sist; vil sorte sideblik bli best når jeg har "sorte" lykter, eller skjærer dette seg med baklyktene?

Skrevet

De øverste er Facelift look, ikke orginale Hella Facelift baklykter, tror egentlig de fleste lyktene der er uorginale.

Ta heller å bestill lykter fra Koed du, blir nok billigere å kjøpe orginale Facelift forlykter og baklykter derfra enn å kjøpe uorginalt fra GS

Skrevet

ok, så da blir det www12472 + www12473.. greit nok, men hva er forskjellen på disse og de som leveres til FaceLift modellene? bør jeg montere FL selv om det sikkert er mer jobb?

sliter med front lyktene..

de skal se slik ut 99ibmzwhclxtwqlyfbxu.jpg med AE og ligne mest mulig på xenon lyktene altså (for jeg skal sette i pærer så snart jeg gidder å montere lyktespylere..)

Skrevet

GS sine er bra kvalitet på. Blir dyrere om du kjøper på koed faktisk... har hatt to sett av de facelift lyktene til e39 både med og uten xenon, og de har fungert glimrende:)

Skrevet
GS sine er bra kvalitet på. Blir dyrere om du kjøper på koed faktisk... har hatt to sett av de facelift lyktene til e39 både med og uten xenon, og de har fungert glimrende:)

har hatt disse "facelift" lyktene fra gs på min bil en stund! er ikke imponert! er dårlig lys og ringene er kjipe! har byttet til hella facelift lykter fra koed nå og det ble ikke dyrere enn gs sine og best av alt er at jeg nå ser hvor jeg kjører og ringene er pene!

Skrevet
ok, så da blir det www12472 + www12473.. greit nok, men hva er forskjellen på disse og de som leveres til FaceLift modellene? bør jeg montere FL selv om det sikkert er mer jobb?

sliter med front lyktene..

de skal se slik ut 99ibmzwhclxtwqlyfbxu.jpg med AE og ligne mest mulig på xenon lyktene altså (for jeg skal sette i pærer så snart jeg gidder å montere lyktespylere..)

Hvorfor skal du montere lyktespylere? for å få det godkjent med Xenon må du ha Xenon Lykter og Automatisk Nivåregulering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...