Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den beste gaven i år var en ukes tur til New York i påska. Vi drar hele familien da, så ble liksom en stor felles julegave til alle.

Ikke noe stasj til bilen, men "fikk" jo ny leilighet for snart 2 uker siden.

Ser nå ut som opppussingen blir billigere enn antatt også, så mulig det blir en forsinket julegave til meg fra nissen etter hvert :)

Skrevet

Gavekort på Torshov bilrekvisita, gavekort på klær, noen gensere og dusjsåpe. Ikke all verdens spennende men, fikk forskudd på julegave i november, en bærpar pc. :wink:

Skrevet

Fikk ørebetennelse i "førjulsgave" bittelille julaften...

Og skikkelig influensa julaften :cry:

Er dritdårlig ennå, og bare så vidt jeg klarer å trøste meg med julegaven fra kona: nytt "prosjekt" å montere bursdagsgaven (ombygd M50BXX) i...

Skrevet

Fikk masse til jul i år. Blant annet et Casio CTK-900 og et lass med dvd'er.

1. juledag rant det også inn med blant annet et Sony Trinicon VHS-Kamera med medfølgende TV og spiller med alle ledninger, + en 70-80-90 år gammel grammofon og en høyttaler fra samme epoke.

Men noen bil ble det desverre ikkje.

Skrevet

Jeg fikk meg ett krus, noen gavekort, stiansen til hverdags(kokebok) og masse fine gaver som sønnen min har laget selv :) Samt noen eksemplarer av flytende godteri :) Spesiellt verdifullt var nok gavene fra sønnen min :D

Skrevet

Fikk masse stæsj jeg. Kamera stativ, joggebukse, pysj bukse, kjele, 4 dvd filmer osv osv. Men den fineste julegaven kjøpte jeg vel til meg selv ;) En hvit 518i 1990 modell :D

Skrevet

tja.. fikk egentlig ikke no bilstæsj, men litt klær, parfyme, snowboard klær og et par dvd'er

men den største julegaven min blir rustfri og bulkefri bil :D

julegave til meg fra lommeboka ;)

kommer vel kanskje no sorte DE lamper også ;)

Skrevet

Fikk et malt bilde av sønnen min på 1,5år ;)

jakke,genser,lue, masse sokker, boxere,dvd,biletter til bye og rønning show + middag.

var stort sett mjuke pakker i år :P hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...