Spiritus Sancti Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Fikk snabbgrabbar, noen andre dvd'r, noen spill, penger, klær, gavekort, wonderbaum, ny pc, osv.. Ganske fornøyd egentlig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Den beste gaven i år var en ukes tur til New York i påska. Vi drar hele familien da, så ble liksom en stor felles julegave til alle. Ikke noe stasj til bilen, men "fikk" jo ny leilighet for snart 2 uker siden. Ser nå ut som opppussingen blir billigere enn antatt også, så mulig det blir en forsinket julegave til meg fra nissen etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Gavekort på Torshov bilrekvisita, gavekort på klær, noen gensere og dusjsåpe. Ikke all verdens spennende men, fikk forskudd på julegave i november, en bærpar pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Bahco verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Fikk ørebetennelse i "førjulsgave" bittelille julaften... Og skikkelig influensa julaften Er dritdårlig ennå, og bare så vidt jeg klarer å trøste meg med julegaven fra kona: nytt "prosjekt" å montere bursdagsgaven (ombygd M50BXX) i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CommodoreBMW Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Fikk masse til jul i år. Blant annet et Casio CTK-900 og et lass med dvd'er. 1. juledag rant det også inn med blant annet et Sony Trinicon VHS-Kamera med medfølgende TV og spiller med alle ledninger, + en 70-80-90 år gammel grammofon og en høyttaler fra samme epoke. Men noen bil ble det desverre ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Ja, det som er verdt å nevne er vel Kemppi Kempomat 1701 Sveise apperat Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Jeg fikk meg ett krus, noen gavekort, stiansen til hverdags(kokebok) og masse fine gaver som sønnen min har laget selv Samt noen eksemplarer av flytende godteri Spesiellt verdifullt var nok gavene fra sønnen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselDog Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Den beste gaven ga jeg meg selv ProMoTech tuning Box på vei fra Sverige. 180Hk - 363NM skulle hjelpe på min 118d http://promotech.se/?p=products_modules ... &vID=10407 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Fikk masse stæsj jeg. Kamera stativ, joggebukse, pysj bukse, kjele, 4 dvd filmer osv osv. Men den fineste julegaven kjøpte jeg vel til meg selv En hvit 518i 1990 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 tja.. fikk egentlig ikke no bilstæsj, men litt klær, parfyme, snowboard klær og et par dvd'er men den største julegaven min blir rustfri og bulkefri bil julegave til meg fra lommeboka kommer vel kanskje no sorte DE lamper også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Fikk et malt bilde av sønnen min på 1,5år jakke,genser,lue, masse sokker, boxere,dvd,biletter til bye og rønning show + middag. var stort sett mjuke pakker i år hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå