Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare til å skjære i vei, er jo ingen som ser baki der likevel, og fikser du det til med en dremel etterpå så blir det nok bra, men du bør ha litt lakk på også.

Skrevet

hmm, men blir jo værre å få pakninga til tette skikkelig da.. for pakningskanten på lykta tar jo borti karosseriet, og skjæret jeg ut der da, ligger jo ikke pakninga an mot noe..

Skrevet
hmm, men blir jo værre å få pakninga til tette skikkelig da.. for pakningskanten på lykta tar jo borti karosseriet, og skjæret jeg ut der da, ligger jo ikke pakninga an mot noe..

Sikker på at det er Hella lykter?

Skrevet

ja, 100 %

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt lykteglass med hvit blink?

På orginal lyktene tar du jo bare av pæreholderne, så må være kurant å få kjøpt annet glass?

Skrevet

Skjønner ikke at du må borre nye hull når det er orginal hella,,det skal bare være nødvendig å utvide ett hull på kanten som er der fra før,pakning skal passe perfekt uansett.Slik var det i hvertfall på 97 modell.

Skrevet
ja, 100 %

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt lykteglass med hvit blink?

På orginal lyktene tar du jo bare av pæreholderne, så må være kurant å få kjøpt annet glass?

Ok, mener du på forlyktene? er ikke mulig på Facelift lykter desverre.

Må sikkert mekke til noe jalla løsning da og det er ikke sikkert det blir 100% tett, selg heller lyktene dine du, du får nok sikkert en 1500,- for de og så kjøper du nye hos Koed, med hvit blink

Skrevet

Nei, mener baklyktene.. Hele baksiden (pæreholder og alt) er jo bare å ta av, så står bare lykteglasset igjen, tenke det måtte være kurant å kjøpe lykteglass med hvit blink, men har ikke sett det noen plass før..

Blir nok så jeg selger facelift baklyktene jeg kjøpte (brukt).. Kjøper heller noe som passer, så lar jeg bilen få være som den er!

Skrevet

Er jo ikke mye du må skjære, ta en titt her du, se på bildene der hvor de har merket for hullene og der hvor de har skjært, så ser du at de har kuttet bort veldig lite:

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... ed%201.htm

Jeg har monteringsanvisningen i pdf format hvis du vil ha den.

Skrevet

Noen her med e39 facelift som kan gjøre meg en tjeneste?

Ta et slikt bilde, så jeg får se hvor mye jeg må modifisere, det må til mer en på linken lenger opp her.. Eventuelt legge ut bilde fra nettet.. Hadde vært til stor hjelp, så jeg vet mest mulig, før jeg gjør noe jeg angrer på..

PICT0421.jpg

Skrevet

Det ser jo riktig ut,skal passe rett på der så du må ha fått tak i lykter med fabrikasjonsfeil,det er veldig lite som må skjæres ut.Dette var litt merkelig.

Skrevet

Ja er litt merkelig..

Her må jeg skjære for at de skal passe.. Det er jo så, men er litt redd for at de ikke passer da heller, og må ta mer andre plasser osv, hvis dere skjønner..

PICT0421mod.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...