Gå til innhold

Tråden om min bil, E46 320i Touring.Bilen er solgt.

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

Aha, syns jeg så en sort E39 som sto å burna på Døgnet her forleden ja ;) Neida! hehe

kan ha vært meg det da ja! ;) hehe... neida, tror nok jeg kjører den bilen penere enn Tommy noen gang har gjort.. hehe!

Trekker mye oppmerksomhet den bilen hans, det er ikke tvil!

Nå er jo jeg på jakt etter ny bil også.. dessverre har den andre halvparten i livet her mast om at det er på tide å kjøpe et sted å bo, så noe dyr bil blir det heller ikke denne gangen :(

Men, er på jakt etter en pen E34.. hehe, så får holde øynene oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får vel legge ut siste oppdatering!

Bilen ble Eu-godkjent uten noen anmerkninger, snakk om hel bil! he he..

Jeg har også bestilt Nye o-ringer til vanosen fra Bimian Systems, tror dette er på tide å gjøre noe med. Gleder meg hvertfall til å få byttet å se hvordan motoren da oppfører seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters! :)

Richie; Hvordan Eisenmann var det som sto på 328n vår?

Synest det var ett behagelig lydnivå på den eksosen.

Hello Tommy!

På den stod det "vanlig" Eisenmann 2x70mm-kun bakre lyddemper. På touringen nå, så har jeg også Eisenmann sport som de så fint kaller det, med "sound-rohr" fra kat. Lyden inne i bilen er like stille og fin, men høres bedre ut ute.. personlig synes jeg lyden nå er langt penere og dypere enn på 328n.

Så hvis du skal ha eksos på nye 320n din, så kjøp med sound-rohr, evt få sveiset inn et rustfritt stykke fra kat og til potta. Blir like behagelig! Bare enda finere lyd.. hehe!

gratulerer med ny bil foressten, fornøyd? Skulle gjerne hatt mer motor i min, men.. sånn er det nå dessverre! får bli neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da har jeg byttet o-ringene i Vanosen! Ble en stor forbedring, innsugsstempelet lå fritt inne i vanosen og fantes ingen motstand mot sylinderveggen. Fikk montert dette sammen og startet opp.. går som ei klokke på tomgang nå! Ingen "hakking" når bilen er kald, slutt er det også på luggingen som var på kald motor. Bilen er også langt kvikkere under 3000rpm enn den har vært.

Alt i alt en god investering!

Legger ut et par bilder, vel å merke litt uklare mobilbilder, men får duge:)

3zhpd44jf57bf7zjp5qm.jpg

3un8ewljltremf5s6fp7.jpg

Edit: Kjøkkenbordet ble flittig brukt til å åpne vanosen, til samboerens store fortvilelse; "Lukter sånn verksted her"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem gjorde denne jobben?

og dårlig timing mht til bmwccn våler..

Jeg gjorde denne jobben.. Var veldig dårlig timing i forhold til Våler, men kjører på 17" om dagen og bilen er ikke spesielt mye å vise frem.. Skal i gang snart, så får komme sterkere tilbake.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også å informere om at original Ac Schnitzer hekkskjørt er bestilt, er selvsagt 14dagers leveringstid, men får overleve det. Har ikke akkurat fått bestilt noe mer enda:)

Grunnen til at kun hekkskjørtet er bestilt er fordi jeg vil ha M-tech resten. Har troen på at ac hekkskjørt og bakrute spoiler vil bli pent sammen med M-tech2 resten:)

Vi får se enden på visa, gleder meg hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...