ehrnst Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Hei. Blei rygget inn i utenfor det lokale senteret her idag da meg og en gjeng andre biler sto i "kø" rundt p.plassen. to biler foran begynte en å rygge, da bilen foran meg begynte å rygge rakk jeg ikke å sette bilen i revers før personen lå oppå fangeren min (tutet før sammenstøtet). Jeg har fått en liten ripe (ser ut som det er pusset med sandpapir) rett over lista på m3 fronten, akkurat før det begynner å bli flatt liksom. what to do, kjøre løpet helt ut med takstmann osv? skal prøve få tatt et bilde og
skywalk3r Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 kjør til taksmann. uten tvil. så tar du pengene selv. å resten er opptil deg hva du vil gjør
iNthe Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 letteste er jo bare å få kontant oppgjør der å da.. hva du selv mener det er verd + litt til.. det ville jeg gjort
ehrnst Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 har skrevet skademelding nå. oppdaget når jeg kom hjem og at hun har ripet opp lykta på den ene siden og:( får se hva som skjer.
skywalk3r Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 derfor går til taksmann så får du igjen alt som er ødlagt. Mvh Stian S
Tommy Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Du har gjort det helt riktig. Du skal ALLTID skrive en skademelding, uansett om du skal ta det utemom forsikringen. Den andre parten vil få en forsepørsel fra sitt forsikringsselskap, om han/hun vil dekke skaden selv, eller bruke forsikringen sin.
ehrnst Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 ok, så det er etter skaden min da er taksert at "motpartens" forsikringsselskap vi ta kontakt med føreren å spørre om de vi ta det på egen kappe eller via selskapet? Får komme meg til takstmann da, kan jeg dra hvor jeg vil forresten? hun på skadekontoret til gjensidige viste ikke stort dessverre
xZoPpY Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Trodde forsikringsselskapet ditt har egen takstmann som kommer og ser på skadeomfanget jeg?
Tommy Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 ok, så det er etter skaden min da er taksert at "motpartens" forsikringsselskap vi ta kontakt med føreren å spørre om de vi ta det på egen kappe eller via selskapet?Får komme meg til takstmann da, kan jeg dra hvor jeg vil forresten? hun på skadekontoret til gjensidige viste ikke stort dessverre Forsikringsselskapet ditt, skal henvise deg til en plass å få taksert skaden. Gjensidige pleier å bruke NAF, men hvis du kan ungå dette, å heller få bilen taksert på merkeverksted, så ville jeg fåretrukket det.
ehrnst Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Skrevet Desember 31, 2007 blir nok merkeverksted på meg enn naf ja. hvilken ville dere valgt rundt oslo?
Tommy Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 blir nok merkeverksted på meg enn naf ja.hvilken ville dere valgt rundt oslo? Du må først få avklart med forsikringsselskapet, om du kan levere den til merkeverksted.
FatLaces Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 blir nok merkeverksted på meg enn naf ja.hvilken ville dere valgt rundt oslo? hvis du kan velge selv, så ville jeg valgt Autozentrum. Jeg har iallefall god erfaring med de. Lykke til!
Saltkjelen Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Hvis du får velge selv ville jeg nok ha benyttet Stenshagen. Nå har jeg riktignok kjøpt meg nybil fra dem, og det gjør kanskje at jeg velger dem, men jeg er svært fornøyd mht. hvordan de har stilt opp og gjort ting tidligere. De har vært ille, men er betydelig bedre. Nok om det.. Du skal imidlertid ikke være bekymret for å levere inn bilen til både Bavaria Autozentrum eller Stenshagen. Begge er seriøse forhandlere.
Kjennern Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Lever til Terje Schie Auto-Skade http://www.auto-skade.no/
hav Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Lever til Terje Schie Auto-Skadehttp://www.auto-skade.no/ Hei støttet denne.. dra til terje og fortell hva som skjedde. takserte bilen min der engang, meget fornøyd! Mvh Hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå