Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt nyttår til alle brukere av Bimmers.. :D

Jeg vil oppfordre alle til å opptre varsomt når nyttårsrakettene skal tennes. Alle vet at alkohol og ild/fyrverker ikke er en god kombinasjon. Vær forsiktige! :)

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Godt nytt år folkens! Får håpe for egen og andres del at det blir et enda bedre år i vente med mye sidelengskjøring og moro 8)

Har også et nyttårsforsett; Minst dobble effekten i E30n. Det er vel det eneste måler jeg tror jeg kan holde :lol:

Blir sjåfør i kveld jeg, så da blir det nok ei tykk og god lommebok da klokka begynner å nærme seg morrakvisten på tirsdag.. :P

Skrevet

Godt nyttår Bimmer folkz! takk for i år har lært å fått mye ut av dette forumet! setter veldig stor pris på det! igjen godt nyttår til alle mann idag festes det for flere tusen her i hus =)

Skrevet
Godt nyttår til alle brukere av Bimmers.. :D

Jeg vil oppfordre alle til å opptre varsomt når nyttårsrakettene skal tennes. Alle vet at alkohol og ild/fyrverker ikke er en god kombinasjon. Vær forsiktige! :)

Godt nyttår alle sammen. Hiver meg på Saltkjelen sitt budskap :):)

Glenn

Skrevet

Ja, bruk hue i forbindelse med fyrverkeri ikveld/natt. Selv er jeg allerede ferdig med det, ble oppskyting etter barne TV :wink: . Reiser nå på nattevakt, noe som ikke frister veldig, men sånn er det å være skiftarbeider!

Godt nytt år alle sammen, og gleder meg til en ny sesong med BMW snart :smoking: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...