Saltkjelen Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Godt nyttår til alle brukere av Bimmers.. Jeg vil oppfordre alle til å opptre varsomt når nyttårsrakettene skal tennes. Alle vet at alkohol og ild/fyrverker ikke er en god kombinasjon. Vær forsiktige!
oddis Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Godt nytt år folkens! Får håpe for egen og andres del at det blir et enda bedre år i vente med mye sidelengskjøring og moro Har også et nyttårsforsett; Minst dobble effekten i E30n. Det er vel det eneste måler jeg tror jeg kan holde Blir sjåfør i kveld jeg, så da blir det nok ei tykk og god lommebok da klokka begynner å nærme seg morrakvisten på tirsdag..
Reedline Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Godt nyttår Bimmer folkz! takk for i år har lært å fått mye ut av dette forumet! setter veldig stor pris på det! igjen godt nyttår til alle mann idag festes det for flere tusen her i hus =)
Padi Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Godt nyttår til alle brukere av Bimmers.. Jeg vil oppfordre alle til å opptre varsomt når nyttårsrakettene skal tennes. Alle vet at alkohol og ild/fyrverker ikke er en god kombinasjon. Vær forsiktige! Godt nyttår alle sammen. Hiver meg på Saltkjelen sitt budskap :) Glenn
Steffan C Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Ja, bruk hue i forbindelse med fyrverkeri ikveld/natt. Selv er jeg allerede ferdig med det, ble oppskyting etter barne TV . Reiser nå på nattevakt, noe som ikke frister veldig, men sånn er det å være skiftarbeider! Godt nytt år alle sammen, og gleder meg til en ny sesong med BMW snart .
Morty999 Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 jo godt nytt år folkens.. håper på mere ladetrykk i 2008
Vegar br. Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Godt nyttår! Sitter oppi steinan i tr.heim nå med kjempe flott utsikt over hele byen! Smelte nettopp av en salutt fra en 45 kaliber i sted =)
Inline six Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Et under at æ klare å skriv enda. E itj lov t å gi sæ før d bli lyst Godt nyttår å drekka mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå