Diesel power Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Mercedes-Benz W198 300 SL Coupé... og spesielt Mercedes-Benz 300SLR "Uhlenhaut" Coupe...racingvarianten av 300SL Copué fra 1955 er interessant. Rått, og ingen tvil om at reporter enten har skrevet for å provosere eller er helt baki hampræva håpløs på bilhistorie, verre en meg også Subaru, Mitsubishi, Golf!!!!!!!!!!! Topp 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Rått, og ingen tvil om at reporter enten har skrevet for å provosere eller er helt baki hampræva håpløs på bilhistorie, verre en meg også Subaru, Mitsubishi, Golf!!!!!!!!!!! Topp 10 Jeg tror ikke at vedkommende som står bak artikkelen har særlig forstand på biler... det er en heller latterlig liste, men Mercedes-Benz W198 300 SL Roadster er allikevel en meget fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Det er iallfall én bil som er finere enn Mercedes-Benz W198 300 SL Roadster og det er Mercedes-Benz W198 300 SL Coupé... og spesielt Mercedes-Benz 300SLR "Uhlenhaut" Coupe...racingvarianten av 300SL Copué fra 1955 er interessant. Den har en rekkeåtter på 2982 cm3 som yter 310 HK ved 7400 rpm og 320 Nm ved 5950 rpm. 0-100 Km/t går løs på på 7,4 sekunder og topphastigheten er 290 Km/t. Er det 150 HK V8 motoren i BMW 507 yter ?... Så var jo BMW nesten konkurs på 50 tallet og ville selge til Mercedes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Var det ikke ferrari eller lamborghini, BMW skulle selge til da..? Det er den delen av historien BMW M1 stammer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Rått, og ingen tvil om at reporter enten har skrevet for å provosere eller er helt baki hampræva håpløs på bilhistorie, verre en meg også Subaru, Mitsubishi, Golf!!!!!!!!!!! Topp 10 Jeg tror ikke at vedkommende som står bak artikkelen har særlig forstand på biler... det er en heller latterlig liste, men Mercedes-Benz W198 300 SL Roadster er allikevel en meget fin bil... Fin er ikke rett ord, vakker er den Skulle gjerne hatt en stående i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Så var jo BMW nesten konkurs på 50 tallet og ville selge til Mercedes? Litt mer om dette... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39608 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=38274 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg tror ikke at vedkommende som står bak artikkelen har særlig forstand på biler... det er en heller latterlig liste Det er en mild måte å si det på. Søk opp frøkens Hattrem navn på f.eks bilforumet.no, så skjønner du omfanget av hennes bilforståelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Bare måtte gjøre det, har peiling hun dama der, flaut av VG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Leste dere artikkelen? listen var for biler som ble KJØRT av kvinner, som menn ville "snu" seg etter. Og da er det kanskje ikke så rart at den bilen Grace Kelly var mest kjent for å kjøre vant? Og defenderen til Dronningen.... Har nok mer med hvilke forhold disse mennene har til kjente kvinner og de bilene de kjørte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Leste dere artikkelen?listen var for biler som ble KJØRT av kvinner, som menn ville "snu" seg etter. Og da er det kanskje ikke så rart at den bilen Grace Kelly var mest kjent for å kjøre vant? Det er allikevel en heller merkelig artikkel iom. at Grace Kelly i filmen "High Society" kjører en W121 190SL Roadster og ikke en W198 300SL Roadster. Forskjellen på disse bilene er som forskjellen på en E46 Cabriolet og en E64... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå