Gå til innhold

topp 10 biler

boost
 Share

Anbefalte innlegg

Mercedes-Benz W198 300 SL Coupé... og spesielt Mercedes-Benz 300SLR "Uhlenhaut" Coupe...racingvarianten av 300SL Copué fra 1955 er interessant.

Rått, og ingen tvil om at reporter enten har skrevet for å provosere eller er helt baki hampræva håpløs på bilhistorie, verre en meg også 8)

Subaru, Mitsubishi, Golf!!!!!!!!!!! Topp 10 :!::!::!::?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått, og ingen tvil om at reporter enten har skrevet for å provosere eller er helt baki hampræva håpløs på bilhistorie, verre en meg også 8)

Jeg tror ikke at vedkommende som står bak artikkelen har særlig forstand på biler... det er en heller latterlig liste, men Mercedes-Benz W198 300 SL Roadster er allikevel en meget fin bil... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallfall én bil som er finere enn Mercedes-Benz W198 300 SL Roadster og det er Mercedes-Benz W198 300 SL Coupé... og spesielt Mercedes-Benz 300SLR "Uhlenhaut" Coupe...racingvarianten av 300SL Copué fra 1955 er interessant. Den har en rekkeåtter på 2982 cm3 som yter 310 HK ved 7400 rpm og 320 Nm ved 5950 rpm. 0-100 Km/t går løs på på 7,4 sekunder og topphastigheten er 290 Km/t. Er det 150 HK V8 motoren i BMW 507 yter ?... :wink:

1955_Mercedes_300_SLR_coupe_f3q.JPG

1955_Mercedes_300_SLR_coupe_r3q.JPG

Så var jo BMW nesten konkurs på 50 tallet og ville selge til Mercedes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at vedkommende som står bak artikkelen har særlig forstand på biler... det er en heller latterlig liste, men Mercedes-Benz W198 300 SL Roadster er allikevel en meget fin bil... :wink:

Fin er ikke rett ord, vakker er den :)

Skulle gjerne hatt en stående i garasjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at vedkommende som står bak artikkelen har særlig forstand på biler... det er en heller latterlig liste

Det er en mild måte å si det på. Søk opp frøkens Hattrem navn på f.eks bilforumet.no, så skjønner du omfanget av hennes bilforståelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dere artikkelen?

listen var for biler som ble KJØRT av kvinner, som menn ville "snu" seg etter.

Og da er det kanskje ikke så rart at den bilen Grace Kelly var mest kjent for å kjøre vant?

Og defenderen til Dronningen....

Har nok mer med hvilke forhold disse mennene har til kjente kvinner og de bilene de kjørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dere artikkelen?

listen var for biler som ble KJØRT av kvinner, som menn ville "snu" seg etter.

Og da er det kanskje ikke så rart at den bilen Grace Kelly var mest kjent for å kjøre vant?

Det er allikevel en heller merkelig artikkel iom. at Grace Kelly i filmen "High Society" kjører en W121 190SL Roadster og ikke en W198 300SL Roadster. Forskjellen på disse bilene er som forskjellen på en E46 Cabriolet og en E64... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...