boost Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=192292 hvorfor er ikkje bmw med der? eg vil ha ein bil folk snur seg etter. da må eg velga noko anna enn e46 m3 som var planen ... hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 for en traaagisk liste :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Golf R32 faktisk Er da bare å hive på R32 styling på en lat 1.6 de da Savner noen biler på den lista: -E46 M3 -X5 -Cadillac Escalade -Ferrari -Koenigsegg -Lamborghini Er vel noen av disse som burde fått damene ned på kne like fort som de som er på lista fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 ser ikke logikken i den lista der gett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 audi pleier vaneligvis og skåre høyt på de listene der. spes med a3 og tt og honda s2k, og Bmw z3 ect, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Problemet med E46 M3 er vel rett og slett at den blir for anonym...folk som ikkje har interesse for bil ser ikkje forskjell på M3 og 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Problemet med E46 M3 er vel rett og slett at den blir for anonym...folk som ikkje har interesse for bil ser ikkje forskjell på M3 og 316 men alle ser forskjellen på en vanlig golf og en golf r32 altså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 In 2002, Volkswagen produced the Golf R32 in Europe as a 2003 model. Due to unexpected popularity, Volkswagen (through Volkswagen of America) decided to sell the car in the United States as the 2004 Volkswagen R32. Billed as the pinnacle of the Golf IV platform, the R32 included every performance, safety, and luxury feature VW had to offer including the all new 3.2 L 24-valve VR6 engine producing a claimed 241 bhp (180 kW) and 236 ft·lbf (320 N·m) of torque (it is commonly thought the U.S. R32 received the higher output Audi TT engine producing 250 bhp R32 har jo faktisk verken et kjedelig utseende, eller en kjedelig motor.. Men det blir smak og behag, er hvertfall ikke mange standar golfer med potte på hver sin side og styling på! Men selvsagt, BMW skulle ha vært på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Problemet med E46 M3 er vel rett og slett at den blir for anonym...folk som ikkje har interesse for bil ser ikkje forskjell på M3 og 316 men alle ser forskjellen på en vanlig golf og en golf r32 altså hehe Hehe...ikkje vær så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Hvis jeg mot formening skulle funnet på å Kjøre mercedesen så tviler jeg sterkt på at de kvinnen som hadde snudd seg etter bilen hadde vært av noe interesse. Det er bil for eldre herrer med hentesveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Hvis jeg mot formening skulle funnet på å Kjøre mercedesen så tviler jeg sterkt på at de kvinnen som hadde snudd seg etter bilen hadde vært av noe interesse. Det er bil for eldre herrer med hentesveis. Dette sier kun folk som ikke vet hva en Mercedes-Benz W198 I/II står for teknisk og statusmessig ute i den store verden. Mercedes-Benz 300 SL Roadster (1954-57) er en av de aller fineste bilmodellene gjennom historien. Rørramme og en 2996 cm3 stor rekkeseker i aluminium med direkte bensininnsprøytning var ikke hverdagskost på 50-tallet og er det ikke i dag heller. 215 HK ved 5800 rpm og 275 Nm ved 4600 rpm var nok til å klare 0-100 Km/t på 8 sekunder og en topphastighet på 235 Km/t. Ergo går den omtrent som en E36 325i, men med en stil som ligger utenpå det meste av det BMW har konstruert. Dette viser seg da også ved at man må ha en relativt tykk lommebok for å kunne kjøpe en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Noen få biler som ville dyttet de fleste av disse LANGT nede på listen for min del er bl.a disse. Kun ett kjapt utvalg, 3 av hver. Retro: Nyere biler: Supersportsbiler: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Det er iallfall én bil som er finere enn Mercedes-Benz W198 300 SL Roadster og det er Mercedes-Benz W198 300 SL Coupé... og spesielt Mercedes-Benz 300SLR "Uhlenhaut" Coupe...racingvarianten av 300SL Copué fra 1955 er interessant. Den har en rekkeåtter på 2982 cm3 som yter 310 HK ved 7400 rpm og 320 Nm ved 5950 rpm. 0-100 Km/t går løs på på 7,4 sekunder og topphastigheten er 290 Km/t. Er det 150 HK V8 motoren i BMW 507 yter ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 FY faen å stygg den siste bilen var Fredrik noe av det værste jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 FY faen å stygg den siste bilen var Fredrik noe av det værste jeg har sett! Du om det... kan du også fortelle hvordan du mener at den er stygg ? Husk at den ble konstruert for over 50 år siden... og at man derfor ikke kan/bør vurdere den med moderne briller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå