Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått angeleyes ringer i posten, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal montere det. Skal ringene på utsiden av plast-linsene inni lykta eller innsiden?? Legger ved noen bilder. Hvordan skal ringene festes? Dette gjelder E36. Hva er de blanke klipsene til?? håper på noen tips:)

3o31xxjr9hznhjl1273x.jpg

zvkro8zwaswt2v0dywhw.jpg

9fqnuh8qpzmw8tbxhrsw.jpgdjgvugz5jiy9syn92xs9.jpg

yjb29m7sixs7b1mdedg5.jpg

qnyh3062jp52ka6i2z5p.jpgdk8i9ra3kfhzniydtj5d.jpg

Skrevet

Ser ut som det er Krysset av for E34 på esken, kan det stemme? hvor kjøpte du de da, Ebay?

Da jeg kjøpte til min E39 var det ikke med sånn plastdings, heller ikke sånn 3M tape, jeg limte mine fast på innsiden av lykteglassene.

Jeg kjøpte mine på Ebay til en 3-400,- de passet 100%

Skrevet

det står krysset av for E36/38/39/46. Skal passe alle de ser det ut som..men ringene passer akkurat i hullene der plast-glassene sitter, hvis jeg tar ut dem. Men hvordan skal jeg feste de da??

Skrevet

De plast greiene du har fått med er for og holde ringene på plass.. Du skal klipse de inn på hver ring (midten oppe) og så inn på lykten.

Skal jo ikke inn i linsen, jeg monterte de på utsiden.

Er ganske sikker på at det er der de skal.

Mine ser ihvertfall bra ut og de sitter på utsiden.

Skrevet

men gjelder dette for E36 også?? med de plast-greiene? Skjønner ikke helt hvor jeg skal feste dem..

Jeg limte dem på sånn som dette, ser det feil ut?på innsiden av plastglassene..

k26rm206jwo3r5e5ud05.jpg

wewb5fz0q4saqr71srvv.jpg

Skrevet

Er mulig det er kun e46 man skal bruke de klipsene da..

Ser bra ut det der..

Regner med du har montert de slik at der ringen slutter, kommer opp..

Ser ikke helt hva som er opp og ned på bildet..

Skrevet

får ikke du problemer med reflektor når du monterer ringene på innsiden?

jeg monterte ringene mine på utsiden av linseglasset, skjærte av limen som holder linseglasset fast, tok det ut og limte ringene på utsiden av glasset (ikke på glasset men i rammen rundt, på utsiden. man får ikke inn igjen linseglassene hvis man limer ringene fast der.) og satte inn igjen linseglassene etterpå med ny lim. lyktene ble mye finere når det var gjort syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...