shv Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Eg synes ikkje bilen var noe fin, men me tanke på at han gjør hele jobben for hand så e det jo sinnsykt bra. Jeg likte heller ikke denne bilen, men jeg er enig i at arbeidet isolert sett er imponerende. Skal man bredde en E36 skal det gjøres som svenske Bumper´s E36 AC Schnitzer S3 CS TIC -94. http://www.autopower.se/?oppna=/galleri ... ?bil=40993 Nå snakker vi! Litt mer edruelig bredding det der: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Et par andre baklys på den første der, så er den i hvertfall ikke stygg bak i fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 det er noe av det jævligste jeg har sett nesten!!! fysjjj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 baken var jo tøff som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Eg synes ikkje bilen var noe fin, men me tanke på at han gjør hele jobben for hand så e det jo sinnsykt bra. Jeg likte heller ikke denne bilen, men jeg er enig i at arbeidet isolert sett er imponerende. Skal man bredde en E36 skal det gjøres som svenske Bumper´s E36 AC Schnitzer S3 CS TIC -94. http://www.autopower.se/?oppna=/galleri ... ?bil=40993 Det er en av de kuleste e36ene jeg har sett, men å bygge om en org s3 er jeg ikke fullt så imponert over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Synes nå ikke denne var så ille. Men baklyktene ødelegger en god del, samt at felgene ødelegger endel. Både høyde og dybde'n burde vært justert opp noen hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 ÆSJ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 byggingen går på discovery nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 15 cm spacere står det jo litt respekt av Kan ikke helt se for meg supercar kjøreegenskaper på denne... MEN hvordan fikk de 200Hk ut av den 4'ern i bilen som brant? Var ikke det en 318is eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Ca 3-5 ganger i året har jeg en kvote for å godta biler som ikke er påmontert M-tech produkter og BBS felger, og dette må være et av de tilfellene. Hekken/formene bakover (Viper look) var ganske heftig. Baklyktene og alt fra starten av sjåførdøra og framover var avskyelig. Edit: Det må være det faktum at den er sort, og som kjent skjuler sort (de stygge) formene meget effektivt. Derav synes jeg den er rå på det nevnte sted. Motoren ser ut som en 6 cyl utfra bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Nei omvendt! fronten var rimelig fet, men fra slutten på dørene og bakover er den bare for firkantet og brei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Motoren i bilen som brant var en 4-er. Noen som fikk med seg begynnelsen, hvorfor valgte de BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Bakenden kan forresten minne en smule om Ferrari Testarossa også synes da jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Det var det jeg også tenkte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Det var jo penere enn hva enkelte her hjemme i nord gjør: "hvorfor ikke bruke 2-delt lakk? med litt div monsterstyling og orginale felger? kanskje litt lexus lykter på toppen av det hele igjen, og wunderbaum?" Helt enig med deg...Dette var mye bedre enn masse annet skrot en finner av E36 her i Norge. Likte hekken best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå