Gå til innhold

sinnsyk bredding av e36

Share

Anbefalte innlegg

Eg synes ikkje bilen var noe fin, men me tanke på at han gjør hele jobben for hand så e det jo sinnsykt bra.

Jeg likte heller ikke denne bilen, men jeg er enig i at arbeidet isolert sett er imponerende. Skal man bredde en E36 skal det gjøres som svenske Bumper´s E36 AC Schnitzer S3 CS TIC -94.

http://www.autopower.se/?oppna=/galleri ... ?bil=40993

Nå snakker vi! Litt mer edruelig bredding det der: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg synes ikkje bilen var noe fin, men me tanke på at han gjør hele jobben for hand så e det jo sinnsykt bra.

Jeg likte heller ikke denne bilen, men jeg er enig i at arbeidet isolert sett er imponerende. Skal man bredde en E36 skal det gjøres som svenske Bumper´s E36 AC Schnitzer S3 CS TIC -94.

http://www.autopower.se/?oppna=/galleri ... ?bil=40993

Det er en av de kuleste e36ene jeg har sett, men å bygge om en org s3 er jeg ikke fullt så imponert over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 cm spacere står det jo litt respekt av :)

Kan ikke helt se for meg supercar kjøreegenskaper på denne...

MEN hvordan fikk de 200Hk ut av den 4'ern i bilen som brant? Var ikke det en 318is eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3-5 ganger i året har jeg en kvote for å godta biler som ikke er påmontert M-tech produkter og BBS felger, og dette må være et av de tilfellene. Hekken/formene bakover (Viper look) var ganske heftig. Baklyktene og alt fra starten av sjåførdøra og framover var avskyelig.

Edit: Det må være det faktum at den er sort, og som kjent skjuler sort (de stygge) formene meget effektivt. Derav synes jeg den er rå på det nevnte sted.

Motoren ser ut som en 6 cyl utfra bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo penere enn hva enkelte her hjemme i nord gjør:

"hvorfor ikke bruke 2-delt lakk? med litt div monsterstyling og orginale felger? kanskje litt lexus lykter på toppen av det hele igjen, og wunderbaum?"

Helt enig med deg...Dette var mye bedre enn masse annet skrot en finner av E36 her i Norge. Likte hekken best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...