Yngvejos Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Flott bil!De "originale" M-tech II har shadowline..... De originale m-tech 2 bilene ha orange blinklys og blanke lykter også. Det betyr ikke at jeg vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Veldig fin bil du har der, hvor fikk du tak i m-tech 2 fangeren? Får en kjøpt nytt noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg kjøpte m-tech2 fanger, leppe, spoiler og bakfanger av Jarli her på forumet. Tror ikke man får kjøpt nye originale m-tech fangere lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 De originale m-tech 2 bilene ha orange blinklys og blanke lykter også. Det betyr ikke at jeg vil ha det. godt svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Pen slede Yngve! M-tech II blir aldri feil! (lurer på hvor mange ganger jeg har sagt det nå?). På med sidepaneler så er den komplett! Noen biler kler sorte lister, andre ikke. Det avhenger litt av farge spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Strøken BMW! Meget pen! Men så litt rart ut med lyse seter og sorte dører Er det vinterfelgene? Hadde kledd et sett med Alpina f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Strøken BMW! Meget pen! Men så litt rart ut med lyse seter og sorte dører Er det vinterfelgene? Hadde kledd et sett med Alpina f.eks Vinterfelgene er 14" stålfelger, og de skal aldri på igjen. Alpina er pent det, men jeg har en svakhet for kantfelger. Kunne tenkt meg noen 3-delte av god kvalitet. Enten Schmidt modern line, eller bbs rs. Ser for meg at 8,5x16 og 9,5x16 hadde passa fint. Eventuelt 8,5x16 og 9x16. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå