Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er mulig å lakkere men da må den ringen som følerene er i dekkes til. følger som regel med en plast ring/del til å sette inne sporet hvor følerene er hvis du kjøper sensor sett uten å få det montert hos forhandler.

men vet ikke hvordan det er å få tak i dette uten å måtte kjøpe ett helt nytt sensor sett.

Skrevet

Har ikke noen plastring, eller del da dette er originale sensorer. Så vurderer om disse skal få lov til å forbli sorte... er det mulig å kjøpe sensorer i sølv farge?

Skrevet

Jeg måtte på BMW verkstedet vente til de fikk inn sølv fra Tyskland siden de kun hadde sorte(ulakkede?) på lager, og sa at de ikke kunne lakke dem. Nå skal det ikke forundre meg om det har noe med pris å gjøre, for de hadde sikkert blitt dyre om de må sendes til et lakkeringsverksted kontra å få dem ferdig lakkede fra fabrikk.

Så egentlig har jeg vel ikke svart på noe, men bare kommet med masse svada... :?

Skrevet

Jeg lakkerte mine sensorer foran på min tidligere E60. De kom grunnet fra fabrikk, men lakkerte dem i bilens farge (safirsort metallic). Gikk kjempefint det. Lakkjobben var utført av en proff, så jeg vet ikke om han gjorde noe spesielt med sensorene før han lakkerte eller noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...