Gå til innhold

Min nye bil: '07 BMW 525iA

Share

Anbefalte innlegg

hva kostet det ?? har bestilt meguiers produkter for 3000kr i gårkveld så tenkte jeg skulle ta min bil selv :) men hva han kostet så kanskje jeg avbestiller :)

Ordinær pris på "full" behandling er 3500,-. Husker ikke om det omfatter mer enn det jeg fikk gjort på min. Siden bilen min er såpass ny og fin i lakken og jeg kjenner dem gjorde de jobben på min for knapt halvparten, 2000,-.

Kan sende deg nr.et til Kim på PM, så kan du ringe han å be om et bra tilbud? :)

Er 3500,- pris for polering og forsegling? Eller er det også ink lakkrens? Din bil som er så pass ny må jo ikke lakkrenses. Mats bør vel kanskje vurdere lakkrens om det ikke er blitt gjort den senere tid. Så da vil jeg tro det blir litt dyrere.... Men det å lakkrense er ikke særlig gøy! :?

Hva har du bestilt av meguiars produkter for 3000 kr??? Fikk en cartec perfect polish flaske som jeg har prøvd på bilen min nå nettopp, og den var sinnsykt bra! Når du først bestiller bilpleieprodukter bør du heller satse på cartec Mats. Prisene er ikke så ille heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er 3500,- pris for polering og forsegling? Eller er det også ink lakkrens? Din bil som er så pass ny må jo ikke lakkrenses.

Forsto det slik at før du kunne legge på Teflon forseglingen så burde bilen både poleres og lakkrenses? Begge deler ble iallefall gjort på min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja cato, send meg nr. men tror kanskje jeg vil gjøre det selv, liker å knikke og pusse :) pluss at jeg har tid til det :P

jeg har bes.

Meguiar Water Magnet Drying Towel.

Meguiar Felgbørste.

Meguiar Gold Class Body Duster (til treffan :) )

Meguiar Vaskehanskei Mikrofiber

NXT Carwash

Deep Crystal Paint Cleaner

Quik Clay Detailing System

Gold Class Car Wash And Conditioner

Foam Applicator Pads

Quik Detailer

Scratch X

Deep Crystal Polish

NXT Tech wax

Leather Cleaner and Conditioner (til skinne i bilen)

Supreme Shine Microfiber

ble litt masse, men klaarte ikke å holde igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Ja tror du har kjøpt mye du ikke har bruk for. :) Du trenger vel primært bare lakkrens, polering og forsegling. Og smøremiddel til skinn.

Men man får jo alltids bruk for alt det andre også når man først har brukt penger på det! :D Showshine er jo feks litt gøy. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 3500,- pris for polering og forsegling? Eller er det også ink lakkrens? Din bil som er så pass ny må jo ikke lakkrenses.

Forsto det slik at før du kunne legge på Teflon forseglingen så burde bilen både poleres og lakkrenses? Begge deler ble iallefall gjort på min :)

Mulig man må lakkrense før teflon behandling.... Men siden jeg egentlig ikke vet hva det er, så har jeg ikke peiling! :) Er det et mer fancy begrep for lakkforsegling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også kjøpte jeg bil shampo en sterk og som ikke er så sterk..

også skal jeg prøve clay, hvordan det er, de sier det er waaawhoo!!!

også Scratch X bare før å prøve på noen småriper jeg har.. men deter jo ikke ett vedunder midel men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig man må lakkrense før teflon behandling.... Men siden jeg egentlig ikke vet hva det er, så har jeg ikke peiling! :) Er det et mer fancy begrep for lakkforsegling?

Det vet jeg ikke, men jeg regner egentlig med at det er det.. et fint navn, og vips; plutselig koster jobben 500,- mer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også Scratch X bare før å prøve på noen småriper jeg har.. men deter jo ikke ett vedunder midel men :)

Da kan du bruke den shampoen som ikke er så sterk før du polerer. Og ikke så mye! :) Nå som du har kjøpt så mye middler kan du jo ta Landcruisern til Jan også.... Den trenger virkelig en shining i lakken! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du bruke den shampoen som ikke er så sterk før du polerer. Og ikke så mye! :) Nå som du har kjøpt så mye middler kan du jo ta Landcruisern til Jan også.... Den trenger virkelig en shining i lakken! :D

hehe, var hjemme nå i far mandag til i dag, å tok å vaska den :) men den trengs litt shinings.. så det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen lavkvalitets stemningsbilder av bilen...

a7cz7m0ibuf23lyh2lim.jpg

8pprpd58k9bajnv2bqfv.jpg

wn8y7m75zriuasyaugqq.jpg

Når Torsdagen er overstått får jeg et "liv" igjen, og da skal bilen atter en gang bli tatt hånd om, utover vanlig vask og småstell. Har muligens litt planer angående bilen, men disse velger jeg å holde hemmelige inntil videre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å tok noen øl i sta, å så du var ute å kjørte :) har du tid til det da cato????

Hvis du la godt merke til det så kjørte jeg maks to runder, før jeg kjørte hjem i leiligheta å sov. Da jeg trilla innom byen knapt kl. 22 kom jeg fra lesesalen, og var tilbake der kl. 04.15 i mårrest. Er jeg unnskyldt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...