Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kommer du paa treffet? :)

Har det rimelig hektisk med jobb og oppussing for tiden. I tillegg har dama bursdag i helga, så da forlanges det jo litt... men jeg kommer likevel på treffet, med mindre noe livsviktig skulle dukke opp ;)

• Svar 550
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
cato vi må kjøre ilag nedover :) når har du plan om å kjøre?

Jeg kjører hjem til Senja på Fredagskvelden, siden jeg har BMW'n stående der denne uka. Hadde bruk for stasjonsvogna i og med leilighetsoppussinga, samtidig som den hadde vinterdekkene på. Så det passer nok litt dårlig å kjøre ilag dit denne gangen :S

Skrevet
Da er bilen mer eller mindre parkert for vinteren, og bruksbilen har begynt å ta fatt på en ny sesong.. :D

Og bruksbilen er?

Kunne gjerne tenkt meg en vinterbil jeg å, men økonomien strekker ikke til :? Er jo ikke de altfor store snø-mengdene her i Østfold, men det er jo det hersens saltet :evil:

Skrevet
Da er bilen mer eller mindre parkert for vinteren, og bruksbilen har begynt å ta fatt på en ny sesong.. :D

Og bruksbilen er?

Kunne gjerne tenkt meg en vinterbil jeg å, men økonomien strekker ikke til :? Er jo ikke de altfor store snø-mengdene her i Østfold, men det er jo det hersens saltet :evil:

Bruksbilen står i signaturen min; en god, "gammel" 91 modell Mercedes 230TE Sportline :)

g81xqmq5rqzxnzcabzdx.jpg

Skal ha den på EU-kontroll nå på Fredag. Etter kontrollen skal den få valset ut skjermene og bli påspandert nytt understell i løpet av vinteren, slik at den skal bli laaav og fin. Den er allerede fullsota og har stort anlegg. Harry gangsterdrosje :P

Jeg har igrunn hele tiden likt å hatt litt "pene" bruksbiler, siden jeg tross alt bruker dem halvparten av året. Hadde en litt pyntet Golf II før Mercedesen, med bl.a. skamsenk og 9x16" Brock B2.

5hcxl938gzvhb631jysx.jpg

Jeg vil nok tro at det, med tanke på snømengder og hardt vintervær, er mer bruk for en vinterbil her i Nord-Norge enn ellers. I tillegg er det litt godt å ha en bil man kan parkere med overalt, uten å måtte være livredd for skrammer etc. Selv om jeg for all del også steller godt med bruksbilen :)

Skrevet

Absolutt en helt kurrant vinterbil cato! ;)

Hehe, hva jeg syns om de lyktene du har foran på mercedesen skal jeg holde for meg selv;) Men det er vel kanskje dårlig med gatebelysning "der oppe" :D

Du kan jo bruker bimmern vinterstid, så får du heltidsjobb som snømåker! (så forresten ikke überhøy ut merca heller)

Trives nok best med det lille vi får av snø her i Østfold jeg, tar noen Trysil-turer så får jeg si meg fornøyd!:D

Skrevet

Lyktene er der for det praktiske, kan heller ikke si at de kler bilen spesielt bra ;) Jeg kjører ganske mye langkjøring, der størsteparten av disse ikke er opplyst og det er stor elgfare, så de blir nok nødt til å stå på bilen.. :)

Skrevet

Bruksbil er kjekt å ha :) Mercedesen koster meg i forsikring og årsavgift ikke noe mer enn en opplakkering av frontfangeren ville kostet. Dessuten sparer jo BMW'n noen kilometer på telleren, siden jeg tross alt kjører 45 - 50.000 km i året. :)

Skrevet
Dessuten sparer jo BMW'n noen kilometer på telleren, siden jeg tross alt kjører 45 - 50.000 km i året. :)

du har vel noen km å gå på med 525n din også;) hehe.. men skjønner deg godt, er en nydelig bil! absolutt verdt å ta vare på..

Skrevet
Dessuten sparer jo BMW'n noen kilometer på telleren, siden jeg tross alt kjører 45 - 50.000 km i året. :)

du har vel noen km å gå på med 525n din også;) hehe.. men skjønner deg godt, er en nydelig bil! absolutt verdt å ta vare på..

Joda, det har jeg absolutt. BMW'n er bare kjørt knappe 26.000 km. Likevel ville jo bilen ha blitt kjørt ca. 100.000 km over to år, og da ville det i mine øyne vært en "brukt" bil. Om Mercedesen er kjørt 300.000 eller 400.000 km spiller derimot ingen rolle, den er allerede godt brukt (selv om den likevel er i overraskende god stand..!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...