Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varierer litt på årstiden ;) Jeg vraket en bil i desember og da kom pengene på under 1 uke mener jeg. Har hørt 6 uker til vanlig. Du kan få 1000kr kontant av huggeren der og da, eller vente og få 1500 på konto senere ;)

Skrevet

Vraket en bil 13/12 og fikk panten på konto 29/12. Kontant utbetaling er ikke vanlig praksis, pengene utbetales til konto via toll og avgifts-direktoratet...

Skrevet

Har selv jobba på høgger og der kunne kunden velge 1000,- med en gang eller 1500,- om 3 - 6 uker.

Ved 1000,- kontant kjøper høgger'n bilen av deg og sender inn vrak melding selv og får vrakpanten (1500,-)

Var hvertfall slik der jeg jobba (lier bilopphugging) er vel mange andre høggere som gjør det slik også.

Skrevet

Da jeg leverte inn granadaen i sommer, så tok det noen uker før jeg fikk utbetaling.

De hentet til og med bilen for meg, bare ringte og sa at "her står det en bil, nøklene står i" så var den borte i løpet av kvelden :wink:

Skrevet
Da jeg leverte inn granadaen i sommer, så tok det noen uker før jeg fikk utbetaling.

De hentet til og med bilen for meg, bare ringte og sa at "her står det en bil, nøklene står i" så var den borte i løpet av kvelden :wink:

det heter afrika eksport :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...