Gå til innhold

Nye felger til sommer'n. Nytt bilde på side 5 (M6 felger)

mAZE
 Share

Hva synes folket om disse?  

82 stemmer

1. 1. Hva synes folket om disse?

• Dette så rått ut!!!
      62
    • Nei fysj...
      21

Anbefalte innlegg

m6 felgene er sykt kule! Men det er en del biler som begynner å gå på de nå, men kjør på. Jeg angrer litt på at jeg ikke endte opp med de!

De har ett sett igjen i porsgrunn og dit skal jeg i morgen. 8,5 og 9,5 * 19. Jeg fikk felgene for 6000, kan ta de med til oslo for deg.

Det høres ut som en deal.. Har sendt deg en PM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare så du vet det så har ikke dekkspesialisten fått tak i et45 i 9.5 felgene.. Så de Har kun 19x8.5 et35 og 19x9.5 et35... Men jens(hos dekkspesialisten i skien) prøver å få tak i et45 så det passer e46 uten valsing.. (jeg har mine i bestilling derfra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så du vet det så har ikke dekkspesialisten fått tak i et45 i 9.5 felgene.. Så de Har kun 19x8.5 et35 og 19x9.5 et35... Men jens(hos dekkspesialisten i skien) prøver å få tak i et45 så det passer e46 uten valsing.. (jeg har mine i bestilling derfra)

Ok, litt dumt det da, men hadde tenkt å valse uansett da. Hvor mye betaler du for disse fra dekkspesialisten a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo coupe større plass i hjulbuen, men med et35 i 8.5 så gikk det heelt ut i hjulbuen så 9.5 et 35 blir overkill på touringen(dvs valse mye) noe jeg ikke vil... Så jens prøver å få tak i et45 så jeg får noen breeeie lisser bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo ha 9,5 bak jeg tenkte jeg, så får se hvordan det blir da. Hadde jo absoutt vært greit med ET45 da. Må jo ha litt breiere bak, ser fett ut det. :) Sammen med det senkesettet jeg skal sette på blir det snadder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært supert.. Kan få sjekket opp litt selv også. Mulig jeg går for andre felger også, men synes disse så tøffe ut på min sorte bil. Får se det ann. :) Lenge til sommer'n enda heldigvis, men greit å ha det i orden før den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet fra Dekkspesialisten selv jeg.

MEN, når det kommer til disse M6 felgene fra nettopp disse gutta, så kommer denne felgene fra Kina.

Og den har ikke allverdens overflate, dvs den blir "fort" stygg sies det.

En kollega av meg sjekket nettopp denne felgen, og han er pedantisk.

Han endte med å kjøpe M6 felgene til sin E46 touring på Jon's dekk og felg, også lokalisert i Porsgrunn.

Disse kommer fra Italia og skal ha en betydelig bedre overflate (mer holdbar)

Og prisen i 19" var 5000.-

Noe å tenke på?

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet fra Dekkspesialisten selv jeg.

MEN, når det kommer til disse M6 felgene fra nettopp disse gutta, så kommer denne felgene fra Kina.

Og den har ikke allverdens overflate, dvs den blir "fort" stygg sies det.

En kollega av meg sjekket nettopp denne felgen, og han er pedantisk.

Han endte med å kjøpe M6 felgene til sin E46 touring på Jon's dekk og felg, også lokalisert i Porsgrunn.

Disse kommer fra Italia og skal ha en betydelig bedre overflate (mer holdbar)

Og prisen i 19" var 5000.-

Noe å tenke på?

8)

Var disse å få i rett ET a? Evt ett nr jeg kan ringe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Arild har fått photoshoppet litt igjen da, og da med M6 hjul på vogna mi. Hva tror folket om disse?

maze46_4copy2.jpg

Hei.. Jeg sjekket med en BMW forhandler i dag om M6 felgene passer til e46 320, men det gjør dei desverre ikke.. Boltringen er den samme, men innpresset på M6'n er totalt annerledes enn på E46 :-(

Jeg har sett et par andre bilder av E46'er med M6 felger, men det er vel gode gamle photoshop som står for det? Eller er det mulig å kjøpe replika felger med rette dim?

Håper noen kan svare på dette siden jeg har falt for M6 felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...