Morbus Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Bare jeg som opplever ekstrem treghet her for tiden? Tar fort 15-20sek fra jeg trykker på "ok" knappen for å legge inn innlegg før jeg får beskjed om at innlegg er lagt inn. Ser jo at man kjører phpBB og med 10 000 brukere og en del hundretusen innlegg så er det kanskje på tide med en oppdatering?
oddis Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Gunnar har belyst dette problemet flere ganger, og jeg vil tro juleferien/pågangen ikke akkurat har vært noe "friskt pust" for serveren. Søk så vil du finne stoff om dette.
awt Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Du er nok ikke alene nei. Har egentlig ikke så mye å si for min del, men det kan jo være frustrerende iblandt.
Dr_S Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Gått utrolig tregt denne helgen iaf... Hva kommer det av?
Dirty Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 skjønner ikke hva alle klager på! går aldri så trægt at det plager meg!
Ad|oS Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Ikke her heller. Tar max 2-3sek når jeg skal legge inn et innlegg...
Morbus Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Sitter på jobben med feit linje, går fort 15-20 sek for hver ting jeg trykker på, åpne tråd, neste side, legge inn innlegg etc.... blir fort litt plagsomt gitt.
Dirty Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 aldri gått trægt for meg! av å til kan det være litt trægt. men aldri noe at det plager meg! nå går det raskt som bare det! sitter også på en uberlinje 100mbit
Morbus Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Opera`n funker fint på alle andre sider...
shv Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Går litt tid her også, men åpner tråder i eget vindu så går det fint, da lastes tråden mens jeg ser på andre ting.
morteym Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Går ofte tregt, tidvis så tregt at jeg ikke har tålmodighet til å bla gjennom de nye trådene.
Rabies Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Hvorfor er det flere versjoner av ALT som har med data å gjøre. Kan de ikke bare lage noe som funker og være fornøyde? Kan ikke med sånne ting jeg så det er sikkert en veldig logisk forklaring, men den har ikke jeg skjønt i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå