bård Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Så har vel en e46 m3 endel bedre feste enn en gammel 200sx:) Samt endel mer krutt under huven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hmmm. hvorfor sliter du ut dekkene så fort da? på disse powerdrift treffene og lignende så pleier jo de fleste å få kjørt overraskende mange runder på ett sett dekk.... Rudskogen er 1800 meter eller noe sånt, tre runder er 5.4km. Er jo ikke så mye av det stykket hjula ikke spinner, så syns nå det er litt distanse allikevel jeg... ikke når disse supra/200sx karene gjør det tilsvarende og holder dekk'ene gående i 8-10 runder.... Hjulvinkler har en god del og si. Så vidt jeg har skjønt, så retter de fleste opp camberen bak, for at man skal få mest mulig jevn slitasje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Så har vel en e46 m3 endel bedre feste enn en gammel 200sx:) Samt endel mer krutt under huven.. Enig der, mange 200sx som går veldig sakte rundt banen. Uten grep sliter man jo ikke så mye dekke heller Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Så har vel en e46 m3 endel bedre feste enn en gammel 200sx:) Samt endel mer krutt under huven.. Enig der, mange 200sx som går veldig sakte rundt banen. Uten grep sliter man jo ikke så mye dekke heller Hilsen Trond Ehm, veldig få av disse 200'ene som har under 350-400hk på hjula, det er mer enn nok på en slik bil til å holde hjula i bånn gass rundt hele skogen. m3'n til yngve har vel ca 500hk i motoren, og da ca 400-420 på hjula, det er flertall av de som har over dette på f.eks driftinga på gatebil eller powerdrift. en liten ot: noen som vet hvor mange hk det er i den dekkskift rs2'n som var på rudskogen i helga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Greit nok at det er mye effekt i mange av dem, men hjelper jo ikke visst de ikke får tak. Sliter jo ikke så mye dekk på vinter'n heller selv om man kan ha vilt hjulspinn. Det mangler friksjon for å bruke et fint ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 en liten ot: noen som vet hvor mange hk det er i den dekkskift rs2'n som var på rudskogen i helga ? Flemming alms S2 har 740 hk/811nm tror jeg. Nok til å røyklegge hele Skogen ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 er det 17 og 18 du trenger? kunne sikkert tatt en runde jeg og i mosjøen og sett hva jeg fant.. Det er det, om du gidder, har tid og plass, så er det konge det. Vi skal prøve å ha med dekkomlegger. Men det må være "litt godt" med spor igjen, og gjerne breie. Kan bruke opp til 295 skal sjekke.. =) men tviler på at det er mye som er så bredt i dungene her.. i Mosjøen er man idiot om man kjører over 245.. hra fått hørt den setninga en del ganger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Vet at 2XMoen, Hallon og noen andre sliter like mye. Tyngde på bakhjula og feste, har også mye å si. Har bremse papirer på 473 RWD, og kan godt få lov til å se jeg bytter og når jeg kjører inn, om ikke du tror meg. Jeg kjørte også 6-8 runder med Nissan i begynnelsen, men på slutten gikk det 4-6. Hadde en gang en M3 3.2 E36, den kjørte jeg halve dagen på nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Har bremse papirer på 473 RWD, og kan godt få lov til å se jeg bytter og når jeg kjører inn, om ikke du tror meg. Jeg kjørte også 6-8 runder med Nissan i begynnelsen, men på slutten gikk det 4-6. Hadde en gang en M3 3.2 E36, den kjørte jeg halve dagen på nye dekk. Har da ikke sagt jeg ikke tror deg, syns bare det er så rart at du skal slite med så høy slitasje... Har sett deg mange ganger på skogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Han har vel tyngre bil og høyere fart på bakhjula enn mange av de andre da. At man har 700hk betyr ikke at man nødvendigvis satser noe hardere av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 på rudskogen går det mye dekk. sist jeg var der med bmw'n brukte vi opp 4 sett på totalt kjøring på banen var ca 45-50 min.. og jeg har 200hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg kjørte også 6-8 runder med Nissan i begynnelsen, men på slutten gikk det 4-6. Hadde en gang en M3 3.2 E36, den kjørte jeg halve dagen på nye dekk. Med min orginale M5 (3.8l 340hk) Kjører jeg ca 10-12 runder på kliss nye 17" dekk! Med brukte dekk kjører jeg fra 3-8 runder (avhenger av slitasje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Dekk eller ikke, her har det skjedd ting. Men nå er den snart klar igjen. Takker Trevalnd, Thommas og Kyrre for stor hjelp. Og Kim Holtan for at vi for lov til å "rote" på E18 dekksenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Se der ja, inspeksjonshull. Det er kjekt å ha Kjedelig greier det der. Hva annet kan man forvente av kjøringa di ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Kjipt det som skjedde, men utrolig bra at du har funnet en løsning som får kjerra tilbake der den hører hjemme!! Gleder meg til Gatebil på Våler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå