Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørte noen snakket om 6000kr + 4000kr for noe som måtte gjøres med bilen, men sorry hvis jeg tar feil :oops:

Aha, slik å forstå. Joda det stemmer det altså..men kun på '99 -'01 modeller.

'02 og oppover trenger bare en programmering.

Så da kan det nok hende vi nærmer oss 10000 ja.

MVH

Tommy

PS: sorry for off-topic Yngve....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden mange syns det er morsomt å se hvordan det går med bilen min om dagen, så legger jeg ut det meste jeg gjør. Den lille tiden jeg fikk i garasjen i dag, gikk til sort og rød toning av lykter. Ble helt greit syns jeg.

Så har jeg begynnt å lette innre bak fanger. Fant ut at jeg burde ha den bak. Skal ha fangeren til å sitte godt, så den kansje holder noen treff. Men borra brakk så fort, så blir gjort ferdig i morgen. Blir en lang dag i garasjen i morgen. :D

rv1nwgv3vl1hzjp9lj01.jpg

vntme3cngtsukouwgvdb.jpg

8wjy0crqkj05cgpwiaiy.jpg

p13bsjf2zlnobxgbzuda.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen toning, og bilen ser også mye bedre ut nå mer "komplett" med vinduer! Fargen ser fresh ut.

Til og med madammen syns dette var tøft. :)

Hvem har gjort tonejobben, og tar de 7ern min også?

Toninga er 35% mener jeg. Glassmester Blomqvist i Larvik har gjort jobben. De har holdt på med dette i mange år, og er virkelig å annbefale. Jeg har fått en spesial pris, men de skal ikke være så hakke gale på pris. De tar 7 din ja. :D

Det er vel strengt tatt ikke Blomquist som har tatt på seg denne jobben, men Simon som jobber rett ved siden av ;)

Hvordan blir det med vektfordeling når du kaster ut ting her og der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen toning, og bilen ser også mye bedre ut nå mer "komplett" med vinduer! Fargen ser fresh ut.

Til og med madammen syns dette var tøft. :)

Hvem har gjort tonejobben, og tar de 7ern min også?

Toninga er 35% mener jeg. Glassmester Blomqvist i Larvik har gjort jobben. De har holdt på med dette i mange år, og er virkelig å annbefale. Jeg har fått en spesial pris, men de skal ikke være så hakke gale på pris. De tar 7 din ja. :D

Det er vel strengt tatt ikke Blomquist som har tatt på seg denne jobben, men Simon som jobber rett ved siden av ;)

Hvordan blir det med vektfordeling når du kaster ut ting her og der?

Er vel Blomqvist han jobber for vel !!!

Har ikke fått veid bilen enda, har ikke hatt alt jeg skal ha inni heller. Men har nok lettet mere foran enn bak. Når kompressor kittet kommer på, så veier den nok litt under er org M3 foran. Håper på at jeg har fått letta hele bilen med ca 200 kg, når den står ferdig med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerskjermene dine, har du malt dem med...? Så litt for svart ut til å være tectyl du hadde spraya på :P

EDIT: CSL-luka di, hvor handla du den? Finner foreløpig bare amerikanske forhandlere som selger den til e36, men etter en titt i "den store e36-bildetråden" fikk jeg så utroolig lyst på en slik, ettersom jeg må bytte likevel :D

Fortsatt et rått, rått prosjekt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innerskjermene dine, har du malt dem med...? Så litt for svart ut til å være tectyl du hadde spraya på :P

EDIT: CSL-luka di, hvor handla du den? Finner foreløpig bare amerikanske forhandlere som selger den til e36, men etter en titt i "den store e36-bildetråden" fikk jeg så utroolig lyst på en slik, ettersom jeg må bytte likevel :D

Fortsatt et rått, rått prosjekt 8)

De er malt med vanlig silke matt lakk og pensel. :D

Vet ikke om sånn til E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg denne tråden jeg!

Ser du har csl-bakluke igjen, håper ikke det tyder på noe muffins med den som ligger i stua mi?? :P Orginalen er jo mye finere da...

He he, nei er ikke noe muffens med den. Har kjøpt meg en face en jeg. Så har jeg laget den sånn som en org er. Så er vel ikke mye forskjell å se på denne, enn den du har??? :D Trodde du jeg hadde laget en form nå? Hadde planer om det, men orket ikke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...