M3 Yngve Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Sånn blir det neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Hørte noen snakket om 6000kr + 4000kr for noe som måtte gjøres med bilen, men sorry hvis jeg tar feil Aha, slik å forstå. Joda det stemmer det altså..men kun på '99 -'01 modeller. '02 og oppover trenger bare en programmering. Så da kan det nok hende vi nærmer oss 10000 ja. MVH Tommy PS: sorry for off-topic Yngve.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Dette blir strøkent det;) Den siste m3 var ikke noe særlig rå eller=D Hehe!! Det hadde vært noe å hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 Siden mange syns det er morsomt å se hvordan det går med bilen min om dagen, så legger jeg ut det meste jeg gjør. Den lille tiden jeg fikk i garasjen i dag, gikk til sort og rød toning av lykter. Ble helt greit syns jeg. Så har jeg begynnt å lette innre bak fanger. Fant ut at jeg burde ha den bak. Skal ha fangeren til å sitte godt, så den kansje holder noen treff. Men borra brakk så fort, så blir gjort ferdig i morgen. Blir en lang dag i garasjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520_Kristiansen Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Gromt prosjekt!! akkurat tatt meg litt tid til å se gjennom tråden.. Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 mye bedre med litt toning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Ble mye bedre med litt toning ja, du kunne jo sotet frontruten også for du ser vel mest ut gjennom siderutene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Pen toning, og bilen ser også mye bedre ut nå mer "komplett" med vinduer! Fargen ser fresh ut.Til og med madammen syns dette var tøft. Hvem har gjort tonejobben, og tar de 7ern min også? Toninga er 35% mener jeg. Glassmester Blomqvist i Larvik har gjort jobben. De har holdt på med dette i mange år, og er virkelig å annbefale. Jeg har fått en spesial pris, men de skal ikke være så hakke gale på pris. De tar 7 din ja. Det er vel strengt tatt ikke Blomquist som har tatt på seg denne jobben, men Simon som jobber rett ved siden av Hvordan blir det med vektfordeling når du kaster ut ting her og der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 detta begynner virkelig å ta form!! venter på at du skal få ferdig bilen så jeg kan få meg nytt bakgrunsbilde på pc'en og noe rått å se på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Pen toning, og bilen ser også mye bedre ut nå mer "komplett" med vinduer! Fargen ser fresh ut.Til og med madammen syns dette var tøft. Hvem har gjort tonejobben, og tar de 7ern min også? Toninga er 35% mener jeg. Glassmester Blomqvist i Larvik har gjort jobben. De har holdt på med dette i mange år, og er virkelig å annbefale. Jeg har fått en spesial pris, men de skal ikke være så hakke gale på pris. De tar 7 din ja. Det er vel strengt tatt ikke Blomquist som har tatt på seg denne jobben, men Simon som jobber rett ved siden av Hvordan blir det med vektfordeling når du kaster ut ting her og der? Er vel Blomqvist han jobber for vel !!! Har ikke fått veid bilen enda, har ikke hatt alt jeg skal ha inni heller. Men har nok lettet mere foran enn bak. Når kompressor kittet kommer på, så veier den nok litt under er org M3 foran. Håper på at jeg har fått letta hele bilen med ca 200 kg, når den står ferdig med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Noe har vi fått til i dag også. Mala alle inner skjermer, lakka alle lyktene røde, letta og montert inner fanger, montert batteri kasse og laget alu plater bak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Innerskjermene dine, har du malt dem med...? Så litt for svart ut til å være tectyl du hadde spraya på EDIT: CSL-luka di, hvor handla du den? Finner foreløpig bare amerikanske forhandlere som selger den til e36, men etter en titt i "den store e36-bildetråden" fikk jeg så utroolig lyst på en slik, ettersom jeg må bytte likevel Fortsatt et rått, rått prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Har ikke fått med meg denne tråden jeg! Ser du har csl-bakluke igjen, håper ikke det tyder på noe muffins med den som ligger i stua mi?? Orginalen er jo mye finere da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Innerskjermene dine, har du malt dem med...? Så litt for svart ut til å være tectyl du hadde spraya på EDIT: CSL-luka di, hvor handla du den? Finner foreløpig bare amerikanske forhandlere som selger den til e36, men etter en titt i "den store e36-bildetråden" fikk jeg så utroolig lyst på en slik, ettersom jeg må bytte likevel Fortsatt et rått, rått prosjekt De er malt med vanlig silke matt lakk og pensel. Vet ikke om sånn til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 Har ikke fått med meg denne tråden jeg!Ser du har csl-bakluke igjen, håper ikke det tyder på noe muffins med den som ligger i stua mi?? Orginalen er jo mye finere da... He he, nei er ikke noe muffens med den. Har kjøpt meg en face en jeg. Så har jeg laget den sånn som en org er. Så er vel ikke mye forskjell å se på denne, enn den du har??? Trodde du jeg hadde laget en form nå? Hadde planer om det, men orket ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå