Vegar br. Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 gleder meg til å høre lyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 grabba med kjekke tall =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Tusen takk alle sammen. Men faen til snø da, blir jo ikke noe prøve kjøring av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Dette blir bra... Ble noen fine tall ja!!! Hehe, bør vel klare å dra seg løs fra asfalten med dette;) Snø ja, huff!! Virker jo som om aldri skal bli sommer. Hehe, hvertfall her:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Gode hester å ha under panseret kan jeg tenke meg. Men lurer på en ting, hva er kostnadene ved et slikt prosjekt, ser du har spons da.. Viss det er lov å spørre.. Blir jævli tøft hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Gratulerer med gode tall! Gleder meg til å se den på rudskogen i sommer Du kommer vel ikke på et av BMWCCN sine treff og vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Du rekner nok feil Må dele på 0,85 for å finne 15% tap, siden effekten allerede ER tapt i drivverket 556hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Du rekner nok feil Må dele på 0,85 for å finne 15% tap, siden effekten allerede ER tapt i drivverket 556hk Det kan nok stemme mer ja.. Flott bygg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Gode hester å ha under panseret kan jeg tenke meg. Men lurer på en ting, hva er kostnadene ved et slikt prosjekt, ser du har spons da.. Viss det er lov å spørre.. Blir jævli tøft hvertfall! "Det er gøy å være harry, synd at ikke alle har råd til det" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Gratulerer med gode tall!Gleder meg til å se den på rudskogen i sommer Du kommer vel ikke på et av BMWCCN sine treff og vel? Skal muligens på BMWCCN treff, søndag 1 juni. Å kjøre spor må jeg vel da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 Du rekner nok feil Må dele på 0,85 for å finne 15% tap, siden effekten allerede ER tapt i drivverket 556hk He he, ja skryter ikke på meg hk jeg vet du. Men er nok sånn det skal regnes ja. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Fikk bilen inn på plass igjen i går kveld. Blitt laget noe nytt på bremse systemet i dag også. Så fikk jeg satt på olje trykk og olje temp følerene igjen. Brakk den som sto der. Skal si det er godt å trangt oppi motor- rommet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 venter vel på fint vær og tørr asfalt du nå hvor skal bilen testes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Nydelig bil med nydelige tall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Grattis med fine tall!!!! blir vel nesten så du klare å henge på volvoen min nå..;) kommer du deg nordover til ACR???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå