Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor mye gamp er det i bilen nå?

er det den nye ess kompressoren? rwin eitteller anna:)

hørte nokon snakka om 550 om ein monterte

olje kjøler å intercooler.

Har 473 hk på hjula og 556 i motoren. Er det nye kittet ja. Olje kjøler er org på M3 og Ic er da et must :D

o6hik2gv2hawof8dfse2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig den hovedstrømsbryteren fungerer?

Er sånn at du kutter all strøm, så bilen stopper når du drar i en av virene. Har en inni, som man skal kunne nå, når man sitter fastspent i sete. En skal være plasert på føre siden, ved panser. Skal være sånn at den skal være lett for andre utenfra, om du er uheldig. Det er påbudt på alle biler som har lisens fra NBF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er trøtt og dum her nå, men hvordan får du egentlig bilen opp på fire bukker som på bildet?

Jekker du et annet sted enn jekkfestet?

Kan f.eks jekke på diffen bak og traversen foran. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er trøtt og dum her nå, men hvordan får du egentlig bilen opp på fire bukker som på bildet?

Jekker du et annet sted enn jekkfestet?

Det er en haug med steder du kan sette en jekk under en bil. Er du på firesøyler med traversjekk er det veldig sjelden at de jekker på jekkfestene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, jekker først opp på den jekk gummi tingen som er på den alu skli plata org på M3, eller treversen som er rett under, om ikke plata er på. Så jekker jeg på diff klumpen. Setter de bukkene på de gummiene til jekk feste. Lett som bare det og bilen står støtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som lysene dine blinket på det dragløpet, eller er jeg bare trøtt?

:roll:

Er ikke trøtt du :D Har satt inn ei pære ekstra i blink lyset, sånn strobe lys. Har det på bak luke lysa også. Bare en sånn harry greie. 8)

Siden denne bilen er imp fra USA så er blink lysa koblett som park/ kjøre lys. Så de lyser hele tiden. Syns det ser helt greit ut, at de lyser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...