Gunnar Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Traff deg faktisk da du var på vei hjem fra sørlandet da vi kjørte til Rogaland i går. Vanskelig å ikke legge merke til, selv bak den svarte Hiacen.
Testpiloten Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Tusen takk. Har fått noen skavanker etter sommers treff, men er bygd for å brukes. Så skal den nok "strekkes" helt oppigjen til vinteren. Men funker greit nå, bort sett fra at den går på¨3-5 syl på lave turtall. Noe som kan ha noe tips?? Nye plugger, coiler og hatt den på diagnose, fant ingen ting. Heisann, hva var det som var feil? Har samme problemet selv på en E36 M3.. men vi har bestilt ny ECU..
M3 Yngve Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Tusen takk. Har fått noen skavanker etter sommers treff, men er bygd for å brukes. Så skal den nok "strekkes" helt oppigjen til vinteren. Men funker greit nå, bort sett fra at den går på¨3-5 syl på lave turtall. Noe som kan ha noe tips?? Nye plugger, coiler og hatt den på diagnose, fant ingen ting. Heisann, hva var det som var feil? Har samme problemet selv på en E36 M3.. men vi har bestilt ny ECU.. Vet ikke helt hva som var feilen, men har byttet coiler og plugger. Så var den helt lik når jeg startet den her hjemme. Kom til Kristansand, fyra opp, lot den gå god å varm som altid, da var det borte, kun noen få feil slag. Så i går på skogen, tror jeg ikke jeg merket noe. De gutta på ESS skjønte ingen ting. Om det kommer igjen skal jeg ha bilen ned til dem, å dems gromme diagnose verktøy.
S.Arnesen Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 vært å kjørt på skogen i dag? så deg på e6 igjennom sarpsborg istad Ja vært å trena litt, ble en tank bensin og 20 brukte dekk. Går max 2 runder med brukte dekk, men gøy var det. Syns selv at det hjalp mye med bedre styreutslag og nytt brekk. Så nå er det bare en vask, bytte dekk og laste opp til siste runde i Nordisk, som går i Finland til helgen. Bort å heie på Aasbø, og prøve noen runder selv. Tøft... Den svarte porscha på hengeren som kjørte sammen deg på e6 igjennom sarp, er det noe gromt som hviler under panseret på den?
Lars89 Skrevet August 19, 2008 Skrevet August 19, 2008 Tusen takk. Har fått noen skavanker etter sommers treff, men er bygd for å brukes. Så skal den nok "strekkes" helt oppigjen til vinteren. Men funker greit nå, bort sett fra at den går på¨3-5 syl på lave turtall. Noe som kan ha noe tips?? Nye plugger, coiler og hatt den på diagnose, fant ingen ting. Heisann, hva var det som var feil? Har samme problemet selv på en E36 M3.. men vi har bestilt ny ECU.. Vet ikke helt hva som var feilen, men har byttet coiler og plugger. Så var den helt lik når jeg startet den her hjemme. Kom til Kristansand, fyra opp, lot den gå god å varm som altid, da var det borte, kun noen få feil slag. Så i går på skogen, tror jeg ikke jeg merket noe. De gutta på ESS skjønte ingen ting. Om det kommer igjen skal jeg ha bilen ned til dem, å dems gromme diagnose verktøy. Er den gode sørlandlufta
M3 Yngve Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Var org den Porscha, men en meget fin bil.
Spiritus Sancti Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Kjøpt deg e30 eller? Sleng opp bilder da!
M3 Yngve Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Kjøpt deg e30 eller? Sleng opp bilder da! Ja var å handla E30 med M3 look. Kommer bilder snart
M3 Yngve Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Er en org 325i 86 mod ombygd med org M3 deler. Bare utvendig som er M3, resten org 235i. Planen var å ha en vinter bil/ lage bane bil etter neste sesong, da E46 mulig skal selges. Men denne bilen er litt for fin til å lage sånn E30 jeg har lyst til. Blir nok å fikse det småtteriet som er igjen på den, ta EU og selge, om jeg får rett pris.
Spiritus Sancti Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Du kjøpte Jarle sin ja.. Kompis og nesten naboen det:) Jeg bydde han 25 for den, men han ville ikke selge den gitt.. Bra utgangspunkt det, endel småplukk med den da.. Men du fikser vel det meste du;) Han har ikke brukt bilen mange mila når han har hatt den, og han betalte 20000 mer enn du ga for den. Så jeg tror du gjorde en bra handel der:) Hvor fant du annonsa? Jeg har ikke sett den noe sted..
M3 Yngve Skrevet August 31, 2008 Forfatter Skrevet August 31, 2008 Du kjøpte Jarle sin ja.. Kompis og nesten naboen det:)Jeg bydde han 25 for den, men han ville ikke selge den gitt.. Bra utgangspunkt det, endel småplukk med den da.. Men du fikser vel det meste du;) Han har ikke brukt bilen mange mila når han har hatt den, og han betalte 20000 mer enn du ga for den. Så jeg tror du gjorde en bra handel der:) Hvor fant du annonsa? Jeg har ikke sett den noe sted.. Seff gjorda jeg en bra handel, har en vane å gjøre det. Så syns den nesten er for fin til å sladde i hæl, he he. Selv em jeg liker det. Har planer om å lage en så lett E30 som mulig, å er vel på jakt etter en E30 316-320 facelift, uten luke og seff 2 dørs. Bruke det som går å bytte til plast/ glassfiber/ carbon deler, kappe å bytte ut mye. M52B28 eller en S50 motor med liten turbo. Men dette er bare planer, også mulig jeg kjøper noe ferdig fra Sverige om lomme boka blir noe tykkere snart.
vetu03 Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Er en org 325i 86 mod ombygd med org M3 deler. Bare utvendig som er M3, resten org 235i. Planen var å ha en vinter bil/ lage bane bil etter neste sesong, da E46 mulig skal selges. Men denne bilen er litt for fin til å lage sånn E30 jeg har lyst til. Blir nok å fikse det småtteriet som er igjen på den, ta EU og selge, om jeg får rett pris. Nice, e30!! Var pen den.. Hvorfor skal du kanskje selge e46?
///MoePower Skrevet August 31, 2008 Skrevet August 31, 2008 Et lite spørsmål: Hvilken farge er det på den E30'n din, er det Nogaro Silber? Veldig fin farge, og ikke minst bil da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå