M3 Yngve Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Det gikk tydeligvis hardt utover "hulken" i dag!Utifra hva jeg hørte fikk han en smell ifra Moen, mistet hjulet og fikk noe ødelagt forstilling. Beklager om dette er feil informasjon, var iallefal det jeg har fått med meg! Stemmer dessverre det. Kenneth skulle kjøre av banen når jeg var på siden av ham. Er forskjerm, bære arm, styre arm, blink lys, bunn av coiloversen og olje kjøler som er fuckt. Men men, sånt skjer jo, synd det bare var min bil som fikk det mest. Måtte rette litt på Kenneth sin og bytte et stag, så gikk fangeren og noe sprekk i forskjermen hans. Men "hulken" skal overhales og bli fin igjen den. Lakke opp litt og muligens ny dekor til våren. Bilen funker som bare F nå. Syns også kjøringa begynner å ta form. Har ikke bilder av den enda, men skal legge det ut.
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Mye mulig eg veit om eit tomt 318 skal, 2 dørs til salgs for 2000... står en gåen 1.8 i den, og den er ganske bra ang. rust... må hentest på tralle, og er ikkje rullbar, men det trur eg skal la seg gjere på en liten time... I tilfelle du skulle være interesert, så er det bare å ta kontakt..
M3 Yngve Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Mye mulig eg veit om eit tomt 318 skal, 2 dørs til salgs for 2000... står en gåen 1.8 i den, og den er ganske bra ang. rust... må hentest på tralle, og er ikkje rullbar, men det trur eg skal la seg gjere på en liten time... I tilfelle du skulle være interesert, så er det bare å ta kontakt.. Du har PM
M3 Yngve Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Da har vi fått ordna så det går ann å få bilen av hengeren å inn i garasjen. Fått vask den litt. Planen fremover er å ta ut motor å gir. Skal bytte råde lager, fikse dynamoen som sluttet å lade i helgen, bygge enda bedre styre utslag, lage nytt sving hjul, bytte lammellene på clutchen, lakke og fikse den opp så den er fin til våren.
Spiritus Sancti Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Synd det der.. Må komme bort og kikke en dag jeg og. Så kan du komme bort og kikke på e30'n min når jeg får den tilbake fra sveising av skjermer hvis du fortsatt vil:)
Ivrig86 Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 huff da:S Ikke pent ... Glad jeg ikke satt på da Synd det var så mange på banen når vi kjørte men fikk jo en liten smak av kjøringa å var jo knall den =) Nå er det kompressor oppi hele hodet her
M3 Yngve Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 huff da:S Ikke pent ... Glad jeg ikke satt på da Synd det var så mange på banen når vi kjørte men fikk jo en liten smak av kjøringa å var jo knall den =) Nå er det kompressor oppi hele hodet her Ja var helt kaos på bane da, ble bedre senere på dagen, men da var det så vått på banen. Synd at det skjedde med bilen, for hadde håpet på å gjøre det greit i breisladden. Men sånn gikk det ikke, å her sitter jeg.
M3 Yngve Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Godt at du ser lyst på det Ja, kan ikke sitte å deppe på sånt. Selv om det ikke var noe gøy å titte ut å se "vraket" av den gode M3. Men har hatt det så gøy med den bilen i sommer. Ikke mye som har godt i stykker. Så med noen små forandringer/ modding, så blir det nok like moromt i 09 sesongen.
Gunnar Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Må Moen punge ut noe for det eller? Høres jo ut som det var hans feil.
M3 Yngve Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Må Moen punge ut noe for det eller? Høres jo ut som det var hans feil. Nei, alle fikser selv når man kjører på banen.
///Mysild Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Må Moen punge ut noe for det eller? Høres jo ut som det var hans feil. Nei, alle fikser selv når man kjører på banen. hmmm... joa, er vel vanlig regel det, men når alle vet at det var hans feil, burde man jo ta litt ansvar...
M3 Yngve Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Må Moen punge ut noe for det eller? Høres jo ut som det var hans feil. Nei, alle fikser selv når man kjører på banen. hmmm... joa, er vel vanlig regel det, men når alle vet at det var hans feil, burde man jo ta litt ansvar... Ikke lag noe diskusjon på det her, sånt skjer dessverre.
vetu03 Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Utrolig synd det det, fikk ikke med meg når det skjedde. men så bilen stod nede ved de rudskogen e36ne så skjønte det egentlig hadde skjedd noe, så så vi den jo når du stod ved vaskinga der med den på henger.. Veldig kjedelig. Så ut som det funket veldig bra i helgen, og du kjørte knall bra. Har noen filmer å bilder jeg kan prøve å få lagt ut, også har noen andre her inne det også.
Geir///M3 Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Sto tilfeldigvis å så på når det smalt, kjedelig men sånt skjer Fikk tatt et bilde å,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå