NeonMuffler Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 skal ikke selge ispigga som sitter godt eller?
M3 Yngve Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 skal ikke selge ispigga som sitter godt eller? Nope. Skal nok bruke de selv . Men hva gir du for 4 stk "greie" 15" dekk da?? De går fort når man gjører litt mye og de går varme. Rart på de husmor pigg dekkene, ble det ene ikke noe særlig slitt, det andre har nesten ikke en pigg igjen, og er helt fliset opp. Tror det var det dekket som gikk mest på innsiden. Mulig pga at jeg gjører med sveisa diff, men lå jo på hjul spinn hele tiden, og da går de jo likt rundt, rart det der.
NeonMuffler Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 hehe, er de på felg da? hadde forresten samma problem selv, sleit venstre dekk veldig i forhold til høyre når jeg kjørte. og det var med sveisa diff
M3 Yngve Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 hehe, er de på felg da? hadde forresten samma problem selv, sleit venstre dekk veldig i forhold til høyre når jeg kjørte. og det var med sveisa diff Nei ikke på felg.
NeonMuffler Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 kan du ordne det på felg da? har ikke en dritt av felger å legge de på
M3 Yngve Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 kan du ordne det på felg da? har ikke en dritt av felger å legge de på Nei, har problemer med å skaffe 15" felger selv om dagen. Kom nettopp inn fra en god runde nå, er sykt gøy med E30 igjen ja.
hylle Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Kjøre noe på søndag a? skal forbi sandefjord, må nesten få sett på denne e30'en din
M3 Yngve Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Kjøre noe på søndag a? skal forbi sandefjord, må nesten få sett på denne e30'en din Mulig det blir en søndags tur vet du, bare synd at den snøen blir borte på veiene. Ring meg på 90141919, så kan du da få se på "gliset". Ikke mye å se på men.
hylle Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Må bare få bytta turbo på min, bilen står med turbohavari i asker et sted mens jeg er i budapest. men fikser det nok til søndagen, så ringer jeg. mvh.
Spiritus Sancti Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Kjøre noe på søndag a? skal forbi sandefjord, må nesten få sett på denne e30'en din Mulig det blir en søndags tur vet du, bare synd at den snøen blir borte på veiene. Ring meg på 90141919, så kan du da få se på "gliset". Ikke mye å se på men. ØY! Så kom ut til meg da vel.. NYDELIGE forhold nå
S.Nilsen Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Noen oppdateringer på hulken ?gleder meg til og få sommer hjula på og dra på treff til Acr mo i rana
M3 Yngve Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 Joa, har begynt så vitt. Var på Sigdal og kjørte med E30 i dag. Fy å gøy det er å kjøre på isen, knall vær og nesten ikke biler. PS. E30 selges for 35 000,- ink bur, nye skinn seter og en bra dør. Med 15" rally hjul eller sommer dekk på 15" hjula. EU i 2 år og mulig gratis om regg litt til.
Netlandet Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Kjøring på isen kan jeg skrive under på at er morro! Kul bil, hadde kjøpt den om jeg hadde hatt penga
M3 Yngve Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 I dag ble E30 solgt Så har jeg fått gjort litt med "skrense tralla" de siste dagene. Venter på nye custom bære armer og KW V3 coilovers. Så blir snart eksos bygging og div justeringer og lakke litt nye deler. Blir vel ferdig uti april vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå