Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 noen som har flere bilder av den her? eventuell en tråd om den? Denne er utrolig pen.. Er no lignede det her planene er fo M3`en min Syns det er litt kledelig uten side skjørter og.. Blir litt kulere stuk.. Noen som vet hvor man kan få tak i sånn panser? Var utrolig kult, på en litt disrè måte.. Noen som vet hvor denne bilen er henta fra? Fint å sitt en liste over hva han har gjort, for det var en sinnsykt pen sedan! exterior Blacked out grills badge delete blacked out bmw emblems on the hood, trunk, wheels and steering wheel depo gen Iv headlights (with e46 bi xenon projector/shroud retrofit) preditor chroumium angel eyes xenon high beams 8000k 55WATT prolumen low beam hids 8000k 55WATT h7 prolumen fog light hids smoked depo front turn signals Oem m3 front bumper oem m3 slats (vertical bars taken out) hella fog lights Carbon fiber Max velocity V2 splitters H&R sports 17x8 oem m3 wheels side indicators DELETE oem m3 moldings (color matched) M3 mirrors 20% tint all around (35% on the windshield) Oem m3 rear bumper Led licence plate lights Clear tail lights custom csl style trunk and fenders custom vented hood carbon black paint job. Interior/Under the hood Complete led interior lights painted jet black interior trim ecis cold air intake software cams Fant litt flere bilder og: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Sinnsykt pen coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Siden jeg ikke har noen nye bilder å tilføye i tråden slenger jeg ut et par gamle bilder av bilen min. Den står for tiden inne da den skal pusses opp og oppgraderes endel. Skulle hatt nye felger også, siden disse ikke passer lenger med de nye bremsene... Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Har faktisk noen bilder av den gromme M3'en din jeg og;) Tatt på Sokna i Buskerud, hvis noen skulle lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Syns jeg så rust på hjulbuen bak? Sånt er så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Oi, de bildene visste jeg ikke eksisterte.. Husker jeg prata BMW med en der, og det var sikkert deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Syns jeg så rust på hjulbuen bak? Sånt er så kjedelig. Noe av det er nok møkk, men det stemmer at det er litt der.. Var en stund bilen subbet og da kom det fort. Pusser opp hele bilen nå, og det er faktisk eneste plassen det er rust. E36 må være veldig godt beskyttet i forhold til mange andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Liker M3'n din godt. Så den ofte det ene året jeg bodde i Lhmr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Sinnsykt pen coupe! Jeg får si tusen takk igjen Dr S.! Jeg skal se om jeg ikke finner et par bilder til av den. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Oi, de bildene visste jeg ikke eksisterte.. Husker jeg prata BMW med en der, og det var sikkert deg.. Var nok ikke meg du pratet med da, Har fått disse bildene av en kompis, det var sikkert han du pratet med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Kan legge inn brodern sin e da. Nå har den forresten også carbon emblemer og carbon uuc vinge, m/flaps.. Hvilke felger er på bilde? er det Momo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Sinnsykt pen coupe! Jeg får si tusen takk igjen Dr S.! Jeg skal se om jeg ikke finner et par bilder til av den. Mvh Er vel din denne da regner jeg med Rune B? Pent, malen for hvordan E36 skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 E36 widebody kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå